• fibobs

Vi tar tillbaka inbjudan!

En nyfunnen vänskap har förvandlats till disaster!!
    Vi var på en sammakomst med detta par, som vi kännt i grygt ett år. Vi tycker bra om dem och har bjudit dem.
    Problemet vi har....lr rättare sagt DOM har är alkoholen!
    De blir alltid lite för förfriskade och då blir de högljudda, bråkiga och denna gång, våldsamma.
    Han hotade min m2b och ville slåss.
    Dagen efter åkte min sambo dit för att höra om allt var ok och kanske få en ursäkt....men då fick han till sig att det var hans...alltså min sambos fel!
    Ursäkta men var vi på samma fest????
    Så nu drar vi tillbaka inbjudan, vill inte ha några tickande bomber på vår dag.
    Nån mer som gjort så?

• Svar på tråden Vi tar tillbaka inbjudan!
  • Grodfrun

Oj, later inte sa trevligt och inget jag eller nagon jag kanner rakat ut for tack och lov. Trakigt att dra tillbaka en inbjudan men i ert fall ar det kanske lika bra tycker jag.

• Farytopia

ja det låter som att det är säkrast så, annars går man ju bara o är orolig för att de ska spåra ur........

• fibobs

Farytopia skrev 2010-06-19 08:36:09 följande:
    ja det låter som att det är säkrast så, annars går man ju bara o är orolig för att de ska spåra ur........

precis...och det har vi gjort förr när vi träffats. Denns gång small det, och det känns jättetrist.
    Men som sagt, inga onödiga orosmoln på vår dag, tack :)

• mittid

Såklart att man ibland behöver omvärdera sina val av bekanta. Dessa personer passar deffinitivt inte på ert bröllop!

• Bride in leather

Nej men det är lika bra att ni gör det,herregud tänk om han smällt till din m2b på er dag?

• Moi mokulat

Ja bara ta tillbaka den'

• Astro

Dra tillbaka inbjudan, och om möjligt, förklara varför! Det kan bli det som får dem att inse problemet, vilket de isåfall kommer vara tacksamma för på sikt. Men helt klart, för er skull, dra tillbaka inbjudan!!!

Svar på tråden Vi tar tillbaka inbjudan!