• Mullisen

kan man ha smörgåstårta

hej.. bara lite nyfiken kan man bjuda på smörgåstårta på bröllopet?

att man har flera olika smaker.. eller är de fär klent?

• Svar på tråden kan man ha smörgåstårta
  • mape81

Det beror väl lite på vilken typ av bröllop man har... smörgåstårta och frack känns kanske lite skumt, men annars tycker jag att det är helt okej. Funderar på att ha det som ett inslag i en buffé eftersom jag tycker att det är gott! :)

• Casmel

Vi var bjudna på ett ganska enkelt men fint bröllop för ett tag sen och dom bjöd på smörgåstårta och det var gott. Det enda som vi tänkte på var att det blev liksom kladd på kladd...smörgåstårta och sen white lady tårta...hoppas du förstår vad jag menar. Ett tips är att kanske inte ha så mastig tårta efter...då kanske det inte känns som kladd på kladd

• pyrro

Man gör ju helt som man vill, men eftersom du frågar så ska jag ge ett ärligt svar....Jag tycker att det känns lite klent som du säger. Beroende på typ av bröllop så kan man ju ha mkt olika men just smörgåstårta känns väldigt 50-årskalas eller dopfika för mig

• OomphGirl

Det beror ju helt på vilken sorts bröllop man har. Om man har det low-key så tror ajg inte det är konstigt (förutom för folk som jag som verkligen passionerat hatar smörgåstårta) men om man har tex striktare klädkod eller försöker göra det mer pampigt känns nog smörgåstårta lite konstigt..

Svar på tråden kan man ha smörgåstårta