• Gift Anna

    Hur var brudträffen?

    Jag var som sagt snorförkyld och kunde inte komma,så jag undrar bara om ni hade det trevligt?
    Har själv varit på 4 st brudträffar,som enligt i mitt tycke var jättetrevliga,skulle gärna träffa de brudar som jag träffade där!
    (om ni läser detta!)

    //Anna

  • Svar på tråden Hur var brudträffen?
  • Gift Anna

    Ingen som var med igår,som är härinne som kan berätta? *nyfiken i en strut*

  • JoPe

    Hej Gift Anna!

    Jag var där. Vi hade jättetrevligt. Synd att du var sjuk. Du kan säker hänga med på nästa träff. Vi har inte bestämt något datum än.

    Krya på dig!

  • biba

    hej Gift Anna,

    sorry att jag svarar så sent, em jag har inte varit inne sedan igår efter kl 16h00.
    Träffen var väldigt trevligt. Nu kunde vi prata lite om bröllop och allt möjligt med att dom där hemma har tröttnat lite på det.
    Men det var verkligen trevligt.
    Synd att du inte kunde vara med.
    Men nästa gång förhoppningsvis!!!
    Krya på dig och vi ses på nästa träffen!!
    kram på dig
    Fru Öhman

  • journalist

    Hej tjejer
    Jag är en frilansjournalist i Göteborg, som alltid är intresserad av när kvinnor hittar på roliga saker. Och jag tycker att era träffar är en riktigt kul idé.
    Vad gör ni, hur många är ni som brukar ses, och vad pratar ni om..?
    Skulle ni kunna tänka er att ställa upp för ett reportage och berätta?
    I så fall, så hör av er till mig, via mejl: engelbrektson@privat.utfors.se (Jag är tyvärr både gift och skild, och sällan inne på den här sidan)
    Vänliga hälsningar
    Lotta Engelbrektson

  • Pambolina

    Hej jope giftanna bilba och alla andra
    Jag är så sur på mig själv för att jag dubbelbokade mig den dagen!
    Vill gärna oxå prata av mig..
    Kan tänka mig att min bekantskapskrets är lite trötta på mitt"lokal" snack!
    Skulle tycka det vore kul att träffas igen!
    Bilba; du verkade bra på att få igång det,vad säjer du?

  • Pambolina

    Oj förlåt,bilba skulle det vara.

  • Pambolina

    Nä men vad sysslar jag med?? Biba menar jag! Förlåt biba, jag är så snurrig idag...inte bara idag förresten.

  • biba

    hej,

    sorry, har inte varit inne hela helgen och nu är det första gången.
    roligt att några tycker det är roligt.
    Jag kan gärna tänka mig igen en träff med er och även dom andra som inte kunde vara med förra gången.
    för mig spelar det inge roll när det blir, bara vi kan träffas.
    men det är några som ska gifta sig snart och även några lite senare i september.
    Ni får gära komma med förslag när ni vill träffas, nu snart eller senare.

    journalist: det låter jättekul om man kunde göra något sånt. Jag kan gärna vara med på det.

    kram till alla och grattis jope som förlovade sig i helgen!!

  • Gift Anna

    Journalist!

    Jag ställer upp på reportage,om ni vill *s*

  • Pambolina

    Hejsan,
    Ja det vore ju kul att träffas.Kanske man ska vänta på blivande brudar?Jag menar dom som ska gifta sig snart.Slutet av september?

    Jornalist;vad ska du skriva om? Ställer gärna upp bara du inte får oss att framstå som ett gäng "bridezillas"...

  • biba

    hej tjejer,

    vad säger ni? ska vi träffas snart? är det någon som har tid och lust eller ska vi ta det lite senare?
    ni får gärna komma med ideer!
    kram på er,
    någon intresserad?

    fru Öhman...

  • JoPe

    Hej fru Öhman och alla ni andra!

    Jag har det lite körigt just nu eftersom vi gifter oss på lördag. Tack för mailet fru Öhman...

    Jag vill jättegärna vara med på nästa träff. Vi skulle kanske bjuda med journalisten eller vad tycker ni?

  • myrantennen

    Jag har efterlyst en träff i Nickan-tråden och föreslagit lördagen den 6:e klockan fyra utanför vasakiosken som vanligt. Jornalisten frågade när nästa träff är och om vi blir några stycken på lördag och alla tycker att det är okej så kan jag mejla henne om tiden.

  • JoPe

    Hejsan!

    Jag kan inte komma på lördagen den 6:e för då är det 30 minuter tills jag skall säga JA!!!

    Hoppas att ni som kommer får jättekul.

    Kram på er!!!

  • biba

    hej,

    jag läste det att ni kanske skulle träffas på lördag. Själv vet jag inte om jag kan , men jag ska försöka i alla fall. Om jag inte ska gå och kolla på JoPe hennes bröllop. Om jag har tid över huvudtaget. Ni ska inte vänta på mig i alla fall.
    ha det så roligt i fall jag inte kommer.
    kram på er alla,
    fru Öhman

  • Majsan80

    Vore sååååå glad om ni som har varit på träff kunde spara min mail o skriva när det är dags, är tydligen fenomenal på att missa dem

    maja_faldt@hotmail.com

  • Pambolina

    Hej alla
    Har inte varit inne på ett tag.Ser att ni ska träffas på lördag.
    Tror att jag jobbar sent den dagen.Ska kolla mitt schema.Vill gärna träffa er alla.

Svar på tråden Hur var brudträffen?