• KlaraV89

Ska någon göta en sk Trash the dress ?

Jag är sugen på att göra det, jag ska ju ändå inte "sköta" min brudklänning i 30 för att en ev dotter ska kunna ha den...så...ska jag köööra

• Svar på tråden Ska någon göta en sk Trash the dress ?
  • 23maj2009

Japp jag kör en trasch the dress.. längter mer efter den än den vanliga fotograferingen :)

• Pyttsan

Tänker ni förstöra den så ni slänger den sen eller?

• KlaraV89

Jag tänkte slänga min sen för jag vill bada i den, ligga på en äng, gärna i lera, jag ska låta samma fotograf som tog mina förberedelse bilder att ta dem så fort jag "sagt adjö" till den 

• KlaraV89

p.s kan man fixa titeln i efterhand ser att jag skrivit åt h*lvete felstavat i den..morrr

• Gnistra mera

Åh fy tusan - Neeej! skulle aldrig drömma om att "trasha" min klänning. För det första kostar den över 30 000kr och för det andra blir jag super glad av att bara se den. Jag tycker det är det vackraste plagg jag har sett

Efter vi har gift oss vill jag ha den som ett favorit plagg att titta på då och då...dansa vals i hemma på vår bröllopsdag....visa för framtida barn....jag kommer nog spara min klänning i all evighet

Men ni som väljer att "trasha"....ni har säkert också kul....

• Pärlis

Åh nej! Det skulle jag aldrig kunna göra! Älskar min klänning! =)

• 23maj2009

Jag har köpt en vacker klänning som är begagnad. Tjejen som hade den blev gravid så den är ju ändå inte använd. Jag visste redan då jag letade efter min klänning att den skulle bli trashad..
    Jag tror att man är lite olika och det är väl det som är så roligt!

• Jakobsson85

Inte avsiktligt direkt.. men jag kommer inte heller att vara försiktig med den utan spela kubb, grilla ksk. spela brällboll och annat kul som kan lämna spår. Vill ha en så livfull dag som möjligt då jag spenderar dena dag med dem jag gillar mest. Att sitta still och vara fin gör jag på så många affärsmiddagar iaf :)

• Nicossambo

Trasha klänningen men ska in göra den unde rfototgraferingen ska ni inte ha klänningen på festen????

• Kattpoet

Som sömmerska så finner jag detta  vidrigt, någon har lagt ner timmar på sy er klänning, tyget har blivit vävt och så vidare, det är sket massor jobb i att göra en klänning.

Sälj den vidare för billig peng till någon som behöver  den bättre.

• KlaraV89

Hej igen
    All tycker olika, hoppas vi som ska göra det kan ses i en tråd sen och dela hur kul det var att trasha dressen sen

• KristinaDubb

Vi gjorde det i höstas med samma fotograf som fotograferat vårt bröllop. Vi gjorde stora förstoringar av bilderna och har dem som tavlor.

• camilla 32

Nu behöver ju inte trash the dress betyda att man förstör sin klänning!
    Man kan vara i annorlunda miljöer. Tex stöka ner sitt hår, smink, eller skita ner ben och armar. Lite smust på klänningen, som man vet går bort, etc.
    Här är lite exempel på det.  http://trashthedresseurope.wordpress.com/page/4/
    Kan bli himla fina bilder, har själv provat på att fota det lite.  Men har ingen sida på nätet om det.

• 23maj2009

Mimmi75 skrev 2010-06-27 17:03:26 följande:
    Kolla in www.ramonabach.com Hon ska fota oss :)    

Vilka vackra bilder!
    jag vet inte men jag älskar den skärpa som proffs får på sina bilder.
    Jag tror ni kommer att bli mer än nöjda!
    Vi har också en superfotograf..Jenny
    Du kan ju kika här.. ;)

http://www.slottstudion.se/

• Snigel Bee

Gnistra mera  skulle vara kul och få se din klänning!! =) Blev nyfiken!

Svar på tråden Ska någon göta en sk Trash the dress ?