• Cazz

hjälp funkar detta?

matjesillsallad,laxlöjroms tårta,matjesill tårta,färsk potatis ,rökt rådjur, ägghalvor . smörgåstårta. lax .köttbullar,mini korvar.

bröllopstårta ,kaffe och sedan lättöl , vin , vatten,läsk , starköl till middagen att välja på.

tänkte ha ett förmiddags bröllop vid 1 tiden . sedan mat men ingen baluns fest...

så kan gäster själva bestämma om det vill åka hem eller hyra in sig någonstans (detta får de själva ombesörja men vi kan ge tips ) .

• Svar på tråden hjälp funkar detta?
  • MaddeåMats

Låter fin fin!
    Glöm inte en sallad bara! (kanske högst personligt med jag skulle sakna det)

Ett tips kan vara att även ha några mindre bullar (frallor), finns ett fin fint recept på hjärt-bullar

• Cazz

ååh var finns receptet på hjärt bullar?

• MaddeåMats

Nu när jag letade igenom mina gömmor hittade jag givetvis inte receptet, men jag googlade lite snabbt och hittade lite olika sidor med recept, jag tror dock att du kan göra det med ett vanligt bullar/frallor-recept, man använder sig av en pepparkaksform, hjärtformad sådan , tryck ut när bullarna/frallorna är färdigjästa, grädda...och...förhoppningsvis håller de formen!

Svar på tråden hjälp funkar detta?