bröllopsresa
vart åker ni på eran bröllopsresa? Vi funderar på Thailand, någon som kan rekomendera någon fin plats i thailand som passar för kärlek? !!
Åker ni direkt efter bröllopet eller ska ni vänta?
vart åker ni på eran bröllopsresa? Vi funderar på Thailand, någon som kan rekomendera någon fin plats i thailand som passar för kärlek? !!
Åker ni direkt efter bröllopet eller ska ni vänta?
Vi gifter oss den 24 juli och åker på bröllopsresa 26 juli. Vi kommer börja med en vecka på Aruba, sen kommer vi tillbringa en vecka på Curacao. Jag hoppas vi får en romantisk och fantastisk resa!
låter underbart!!
Vi gifter oss nästa augusti och funderar på att ta resan i november! några dar i köpenhamn efter bröllopet!
vi åker till Playa del cura på gran canaria två dagar efter vigsel, sen kommer vi åka på "riktig" bröllopsresa i feb, då på kryssning i karibien;)
Vi skulle egentligen bara åkt någonstans i Sverige men fick lite extra reusrser så nu åker vi till Korfu på en vecka några dagar efter bröllopet!
kho lipe ,ko nai eller andra öar i trang provinsen ,super mysigt och jätte romantisk.
grhhh jag har bokat fel! vad göra man nu?? var inte alls hotellet på playa del cura jag ville att vi skulle åka till utan ett på mallorca... Fortfarande ett fantastiskt fint hotell men öjämt omdöme, antingen 1* på allt eller 4*-5*, alltså vad resenärer tyckte.
Vi ska till Cypern, åker 1 vecka efter bröllopet, fick biljetterna idag :) Vi ska bo i utkanten av staden Limassol på ett jättefint hotell Londa! Vi önskar oss bidrag till vår resa i bröllopspresent så vi slog på stort när vi bokade :)
Vi ska till Venedig ca 1 ½ vecka efter vigsel.
Vi åker till Mallorca, Cala San Vicente, två dagar efter bröllopet. Litet mysigt hotell utanför "turiststråken". Hyrt bil hela veckan för att utforska ön också. Längtar