• Stina100

Träffa bandet?

Hej, detta kanske är en dum fråga. Men det verkar som många som har dj verkar traffa denne person, vi ska ha band-brukar man träffa någon i bandet innan bröllopet? Bandet har en reportear utlagt på sin hemsida så vi vet vilket musik som kommer spelas. Tack för hjälpen

• Svar på tråden Träffa bandet?
  • Jockesfru2b

Bra fråga! Har också undrat... Så jag puffar lite...
    *puff*

• Sörön10

Har jag aldrig varit med om! Brukar mest vara telefon och mailkontakt! Man bokar väl bandet på referenser eller egen hörning, så det är rätt onödigt att träffa hela gänget. 

Om man ändå vill kanske man kan träffa en, kapellmästare eller så, och titta på lokalen så de får veta hur den ser ut. 

• Stina100

Vad bra-jag tycker också att det verkar onödigt-ville bara kolla vad som var "normal"!!

• Gorgeousnes

Vi kommer att gå på någon spelning som bandet har. Men min sambo har ett förlutet inom branschen så det är viktigt hur det låter. Kan ju vara kul att se hur dom drar igång publiken eller om dom inte gör det. Vilken energi dom har på scenen. Något sådant är det ju svårt att lyssna sig till.

• Sörön10
    Gorgeousnes skrev 2010-06-29 13:59:35 följande:
    Vi kommer att gå på någon spelning som bandet har. Men min sambo har ett förlutet inom branschen så det är viktigt hur det låter. Kan ju vara kul att se hur dom drar igång publiken eller om dom inte gör det. Vilken energi dom har på scenen. Något sådant är det ju svårt att lyssna sig till.
    Ja, det kan ju vara en bra idé om det finns möjlighet till det! =) 
Svar på tråden Träffa bandet?