• Skimmra

Var kan man köpa färgade pärlhalsband i Stockholm?

Hej,

Jag är ute efter att kolla på färgade pärlhalsband, specifikt lavendelfärgade pärlor. Är det någon där ute som vet var man kan hitta sådana i butik? Har hittat på nätet men det är alltid svårt att se exakt färg via datorskärmen.

Tackar för svar

• Svar på tråden Var kan man köpa färgade pärlhalsband i Stockholm?
  • Janqvist

ja gissar att märken som snö of sweden, våga och va dom nu heter har sådant! :)

• Lina_K

GeoArt har pärlorna - jag kan knyta åt dig.

• Skimmra

Tack för tipsen, jag skall kolla upp samtliga och om jag behöver någon som knyter så vet jag vart jag skall vända mig Lina_K

• nilsson1000

Hej, 

Jag svarade precis på en liknande fråga... verkar som pärlhalsband är populärt till bröllop :) 

Läs hela inlägget jag gjorde här: www.brollopstorget.se/Forum-1-30/m4244119.html

Rekommenderar där pärlsmycken såsom pärlhalsband från företaget Frogpearl, som drivs av min vän Felicia Sobocki som är certifierad pärlgraderare. De har jättefina pärlor! :) 

Lycka till och hoppas att det hjälper.

//nilsson 

• Emsie

Vet inte om du vill ha äkta pärlor eller om det går bra med plast? Sist jag var inne på Antikt, Gammalt och Nytt så hade de pärlhalsband i massor av färger men de var i plast och det var ett tag sen jag var där men kanske värt att kolla upp.. Kul butik iaf men synd att de som har den alltid verkar så sura, bla därför jag inte går dit så ofta längre. 

Svar på tråden Var kan man köpa färgade pärlhalsband i Stockholm?