• Senilia

Precis tagit lite secret box bilder..

Ohh så pirrigt det var. Brukar ju inte direkt sitta i min säng med tyllunderkjol och korsett..=) Men gud vad fina bilderna blev - fick se några av dem - och tjejen som tog bilderna var superduktig. Kändes så skönt att ha ngn bekant som fotograf.. 500 bilder blev det - får förhoppningsvis dem ikväll via mailen så jag kan välja ut vilka jag vill använda. Blir en bra morgongåva till min fina blivande man..=)

Har ni gjort något liknande?

Btw - fotografen är från Ängelholm. Om någon vill ha hennes mail så skriv till mig..=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-30 11:43
    foto.soderstjerna.nl/
    där har ni hennes hemsida..=)
  • Svar på tråden Precis tagit lite secret box bilder..
  • aikidoaasa

Jag och en kompis gick ut i skogen i måndags och tog en massa läckra bilder.

Så idag sitter jag och redigerar dem och blir så glad att jag också kan vara riktigt snygg/ sexig!

• Björnisarna

Jag gjorde en fotning i söndags och fick bilderna idag! Så grymt nöjd, kul var det också!!:) Finns en del bilder på mig uppe på fotografens hemsida också ;) malin-fotograf.com ;D

• 20100109

500 bilder?

Varför så många, låter ju sjukt mycket...

• MKF

500 är nog inte unika poser etc utan alla eller ett urval av fotona. Ofta tar man flera bilder i serie, så många bilder se mycket lika ut. Dock kan det vara några mindre skillnader och på så sätt kan man välja den bilden som man tycker blev bäst.

• Moi mokulat

Åhhh behöver tips. ska ta på lördag.
    Har inte fixat alla underkläder än.

Snälla tips.

• KlaraV89

Jag hade turen att min fotograf hade med sig massa fina saker, korsetter, slöja, skor m.m som vi använde, sen hade jag såklart mina brudunderkläder och mannens favvo sett av undisar
    Sen så var fotografen jag hade jätte bra på att visa hur jag skulle stå, ligga m.m
    Kändes mkt proffsigt

• Senilia

Moi mokulat skrev 2010-07-08 12:32:02 följande:
    Åhhh behöver tips. ska ta på lördag.Har inte fixat alla underkläder än.Snälla tips.

Lindex har jättesnygga och ganska billiga korsetter, strumpebandshållare och snygga trosor. Smit in där och köp något..=)
    Jag hade 3 olika uppsättningar "kläder". En med bh och trosa, en med vit korsett och min vita tyllkjol och en med svart korsett och svarta trosor + mina höga rosa pinupaskor.. Väldigt kul att se hur jag ändrade mig efter vilka kläder jag hade..=)

• Snigel Bee

Så kul att det blev bra! =) Ska också göra snart, måste välja fotograf bara!
    Har också tänkt på det här me hur många byten man ska ha me sig! Frågan e väl hur många man hinner med??! Har en timma på mig! Va tror ni som har gjort de?

• ConnyD

En timme är lite snålt tilltaget, vad sätter den gränsen? Det tar ett litet tag att börja slappna av och få kläder på plats så en timme försvinner fort. jag tar minst två timmar för en sådan fotografering.

• Moi mokulat

jag kommer har vita underkläder med strumpeband och slöja.
    sen har jag köp svarta underkläder. Sen tänkte jag vara halvt naken bara trosor på ena, men jag täcker brösten med armen eller liknande.
    Sen har jag ju gubbens skjorta och sen hans fotbollströja.
    Sen ska jag ha en ros på fotot med.

Svar på tråden Precis tagit lite secret box bilder..