• buddha82

Bindda sin egen bukett

hej är det någon här ute som kan tippsa om någon bra sida där men kan binda sin egen brudbukett?? Den ska vara gjord av rosor och vara klotformad. Tack på förhand

• Svar på tråden Bindda sin egen bukett
  • delfin78

Hej!
    Jag har gjort fler olika buketter som du ska ha, senast förra året till bästa vän.
    Undrar lite vilka rosor du ska ha??  stora eller små?
    Om du har stora rosor är det väldigt enkelt att bara sätta ihop dem och sedan kanske ha något grönt runt eller? eller kanske strån med pärlor.
    mindre rosor för agtt göra en bukett ska du lägga kvisten omlott över varandra och sedan när man får den rund kan du ordna den lite själv.

Vart finns du?

Lycka till

• buddha82

Ja jag ska ha stora rosor med långa skafft som jag vill binda band runt.

jag finns i örebro och själv??

• JollyO

Finns massor av videos på youtube!

• delfin78

Jag finns i bålsta nära sthl så säg till om du har vägarna förbi

det är inte så svårt att göra denna bukett, vad heter dina rosor? vilken färg? hör av dig om du vill lite guidening*L*

Angelica

• Jennyåström

Behöver också lite guidning. Nu är det bara 1 månad kvar tills vi det är dags! Vet vilka färger jag vill ha o att det ska vara en mindre bukett. Angelica.. Har du några bilder på det du har gjort?:) Behöver all guidning som går tror jag:) Vad skulle du vilja ha om du skulle göra en? Bor nämligen i Bålsta:) Jag tror sambon tar med sig blommor fr Holland. Rosor främst olika rosa halvstora, helst skulle jag vilja ha lila men det verkar vara svårare o sen creme. Sen kanske murgröna. HAr köpt en sån där hållare m oasis o provat en gång. Blev jättefint men då blir det en rund. Deet kan jag få till. Långt blev det. Ha en bra dag.

Jenny

• Snigel Bee

Har hittat en hel del på you tube!! Tkr att du ska leta där och titta på hur de gör! De visar jättebra! =)

• buddha82

ohh vad glligt av dig. har du inte tagit några bilder så jag kan få se =)
    kram therese

• delfin78

Hej buddha82 : Jag kan lägga upp lite bilder på min hemsida, är nu borta men kommer hem i veckan. På hemsidan har jag nu bara arrengemang inga buketter men om du vill kolla så är sidan:
    www.blomsteragge.se

Svar på tråden Bindda sin egen bukett