• Klockarbol

Famnbukett?

Jag har söndervärkta händer och kommer inte kunna hålla i en "vanlig" brudbukett en hel vigsel men vill ju ändå gärna ha någon slags bukett.

Kan en "famnbukett" vara ett alternativ för mig eller måste även en sån hållas i 'stängd hand' om ni förstår hur jag menar?

• Svar på tråden Famnbukett?
  • Klockarbol

Det var ingen dum idé alls! Då kan jag hänga den över armen och behöver inte belasta händerna alls  

• Klockarbol

Tack snälla ni! Nu känns det som att det faktiskt kan bli brudbukett även för mig :D

• Klockarbol

Den var riktigt snygg den också!

Hihi, hade aldrig vågat hoppas att det skulle finnas så mycket att välja på :D

• Snigel Bee

Ja de finns massa! Tänkt dig när man inte har ont i handen då! Finns MASSA att välja mellan!! Ja e totalförvirrad och har ingen aning om varken färg eller vilka blommor! *grååååååååter*!!!

• Klockarbol

Jag överväger fatiskt att ta med klänningen till floristen och säga en maxkostnad och sen ge floristen fria händer utifrån att jag inte kan hålla i en 'klassisk' bukett!

Sen är jag ganska bestämd på vilka blommor det INTE får vara så det får nog bli en liten lista och bilderna jag har fått här i tråden :D

Vi har inget färgtema och min klänning är guldigt brun så jag har i alla fall ingen aning om vilka färger som passar ;)

• Cantaton

Åh vad spännande!!

Klockarbol skrev 2010-07-16 23:27:18 följande:
    Jag överväger fatiskt att ta med klänningen till floristen och säga en maxkostnad och sen ge floristen fria händer utifrån att jag inte kan hålla i en 'klassisk' bukett!Sen är jag ganska bestämd på vilka blommor det INTE får vara så det får nog bli en liten lista och bilderna jag har fått här i tråden :DVi har inget färgtema och min klänning är guldigt brun så jag har i alla fall ingen aning om vilka färger som passar ;)
  • 20th century fox
    Klockarbol skrev 2010-07-16 23:27:18 följande:
    Jag överväger fatiskt att ta med klänningen till floristen och säga en maxkostnad och sen ge floristen fria händer utifrån att jag inte kan hålla i en 'klassisk' bukett!Sen är jag ganska bestämd på vilka blommor det INTE får vara så det får nog bli en liten lista och bilderna jag har fått här i tråden :DVi har inget färgtema och min klänning är guldigt brun så jag har i alla fall ingen aning om vilka färger som passar ;)
    låter som en bra idé!!!
  • Retrobohem

Det var jättefitn med dem som hängde från armen, annars kan du ju oxå ha långa blommor, typ kallor som mer ligger på armen. 

Svar på tråden Famnbukett?