• Sandra jo

Festlokal, 120 personer, Stockholm norrort

Hej! Vi har ska gifta oss nästa sommar och behöver hitta en festlokal. Vi gifter oss i Upplands Väsby så vill ha en lokal så när som möjligt, plats för 120 personer i honnärssittning. Typ mellan Stockholm och Knivsta. Gärna med möjlighet att ta fördrinken ute när vi anländer. Och vi måste kunna ta med egen dryck. Mat spelar ingen roll. Hjälp?

• Svar på tråden Festlokal, 120 personer, Stockholm norrort
  • trollsländebrud

Jag kommer inte ihåg hur många man kan vara där men jag har iallafall jobbat på flertalet bröllop där- kairo i sollentuna/väsby någonstans. googla så kommer det fram. det är en badplats så det kan ju finnas andra där (utomhus alltså) men det beror ju på när ni ska äta- då kanske det inte är så mycket folk där, och vilken tid på året ni ska vara där förstås. man får iallafall ta med sig egén mat och dryck dit, 

• FramtidaFruSandberg

vi har vår fest på kämpastens kursgård utanför sigtuna. De tar upp till 150

• Sandra jo

Tack för tipsen. kairo är tyvärr för litet. Ska kolla med Olles krog om man får ta med egen dricka. De i Sigtuna svarar tyvärr inte då de har semester men får man ta med egen fricka där? Kan man sitta 120 pers i samma rum?

• FramtidaFruSandberg
    Sandra jo skrev 2010-07-26 11:36:58 följande:
    Tack för tipsen. kairo är tyvärr för litet. Ska kolla med Olles krog om man får ta med egen dricka. De i Sigtuna svarar tyvärr inte då de har semester men får man ta med egen fricka där? Kan man sitta 120 pers i samma rum?
    man får inte ta med egen dricka. Det är en L-form där man sitter 75pers per del av L:et, om du förstår vad jag menar, men det är öppet mellan rummen.
Svar på tråden Festlokal, 120 personer, Stockholm norrort