• Stjärnklocka

Strumpor utan tå!?!

Är det någon som vet om det går att få tag i tunna strumpbyxor som inte har någon "tå"? Jag vet att Lindex hade sånna förut, men nu verkar det inte finnas längre. Det var inget "tyg" över tårna, utan bara ett "snöre" som man skulle ha mellan två tår och så såg fötterna "nakna" ut.

Vet nån om det fortfarande säljs sånna? Och var de säljs?

• Svar på tråden Strumpor utan tå!?!
  • Hoppe

jag vet att twilfit hade såna förut!

hoppas du hittar några!

• popcorn o dip

jag var på lindex för någon månad sen och har för mig att jag såg strumpbyxor utan tå... Men tror inte att det var något snöre som du pratar om utan helt "avklippta".

• Werty

Ojojoj vad jag har letat!!

BlackWingedAngel: vilket Åhléns brukar du köpa dina på? Jag var på Åhléns city i stockholm och dom hade inte när jag var där iaf - hon i kassan såg helt oförstående ut när jag frågade.

Lindex har haft, som sagt, men de tog slut på bara nån vecka och det var ett tag sen så det verkar inte som att dom kommer att få in det igen.

Hon på Twilfit pratade om det som en "legend" nästan som hon hört om men var osäker på om det fanns på riktigt.

Jag köpte till slut via ebay, där finns det i mängder! search.eim.ebay.se:80/

Lycka till!

• Werty

Ehh, kom på att jag inte alls köpte dom via ebay - däremot så finns det på den länken jag la in i förra! Grejen var att jag egentligen ville ha tålösa stay-ups men letade efter både det och strumpbyxor i hopp om att hitta nåt av det. Till slut så hittade jag det på amazon.com (inte ebay) Om det är det du vill ha så finns det inte på:

www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss%3Daps&field-keywords=toeless+thigh+high&x=11&y=17&fsc=-1

• Werty

OMG! *FINNS det på, inte "finns det inte på"

Ska sluta skriva i den här tråden nu..verkar ju dömt att misslyckas.

• Stjärnklocka

tack för alla tips!

på twilfit hävdar de att de inte tillverkas längre...
    måste undersöka åhléns city... hoppas på att träffa på någon annan än den som werty träffade...

Svar på tråden Strumpor utan tå!?!