• Thinkerbelle

Erfarenhet med Smallpig Art?

Hei!

Vi skal bestemma oss for fotograf til vårt bröllop, och i den forbindelse undrar jag om det er nogon som har erfarenhet av Anna Roström på Smallpig Art? Positiva och negativa:)

• Svar på tråden Erfarenhet med Smallpig Art?
  • ConnyD

har aldrig hört talas om henne men kikade in på websidan.

Ser väl ok ut med bilderna, tycker priset ligger lite väl högt men är nog mer typiskt för stockholm. websidan är ganska dålig men hon säljer ju inte webtjänster så det är mest nått man retar sig på inget som har med hennes fotokvalite.

Hon verkar inte tillhöra de stora i stockholm annars hade nog nått brudpar svarat här redan. Som oftast får ni ta och träffa henne och bilda er en uppfattning, känna efter om hon kan passa er både hennes fotostil och hon som person. det är båda viktiga delar i ett samarbete.

• Thinkerbelle

oi, da har vi nog ganske forskjellig uppfatning..
    Jag har fått uppfatningen om at hon er relativt kjent, och at hon jobbar mycket tilsammens med "dom stora", bl.a her på denna sidan:
    http://www.weddingphotographers.se/

Möjlig jag har misuppfattat..

Prisen er ok enlikt det vi har budgeterad..

Vi vurderar också andra fotografer, men det er roligt at se va forskjellig man uppfattar saker..

Vi skal treffa henne senare i sommar..

• ConnyD

grundade bara det på att ingen kund svarat här. jag har ingen koll på stockholmsmarknaden. beklagar om det uppfattades som kritik

• emelia79

en vän till mig anlitade henne till sitt bröllop och bilderna blev underbara. jag gråter varje gång jag ser bildspelet med musiken till fast jag inte ens var med på bröllopet.

• Thinkerbelle

Trevlig å höra begges uppfattning av Anna Roström. Personligen så gillar jag hennes stil, men man er som sagt olika!

Emilia79 - jättekul at du gillade hennes bilder:)

Hører gärna fra andre också=)

• Thinkerbelle

Da har vi varit på besök hos fotgrafen, och måste bara säga at hon nog er världens gulligaste person:)

Kjenner mig riktig lung!

Svar på tråden Erfarenhet med Smallpig Art?