• Moi mokulat

Klippa musik snuttar. HJÄLP!

Vet verkligen inte hur man gör. Vill inte berätta för någon jag känner heller att jag håller på med bus till bröllopet.
    Behöver verkligen någons hjälp

• Svar på tråden Klippa musik snuttar. HJÄLP!
  • mattiasFästmö

audacity är ett gratisprogram som är på svenska som ska vara relativt lätt säger min m2b. Så prova det om ingen annan har något bättre tips

• Cantaton

Jag instämmer bara

mattiasFästmö skrev 2010-07-15 23:01:30 följande:
    audacity är ett gratisprogram som är på svenska som ska vara relativt lätt säger min m2b. Så prova det om ingen annan har något bättre tips
  • Moi mokulat

laddade ner det faktiskt men fick inte ens igång det hehe

Så okunnig är jag.

• Moi mokulat

Nu funkar det. Någon som kan hjälpa mig igenom hur man klipper en låt. Så kanske jag klara alla sen

• mattiasFästmö

tyvärr har jag aldrig använt programmet. vet att min m2b tjatat om att han vill ladda ner det så jag frågade honom om vad det hette när han sprang förbi här när jag läste ditt inlägg men det lättaste med ett nytt program brukar vara att klicka på allt och prova och prova. Annars hittade jag precis när jag googlade på det denhär sidan, hoppas den hjälper lite! http://audacity.sourceforge.net/help/documentation?lang=sv

• Moi mokulat

Jag klara det på en låt jag testade med nu så ska jag bara se till att hitta de låtarna jag behöver till världens roligaste pappa och dotter dans.
    Några tips?

Svar på tråden Klippa musik snuttar. HJÄLP!