• CrazyGirl

Catering runt Borås ???

Hej ! Nu har det äntligen hänt här hemma att vi 2 blir en :)

Men eftersom jag inte är häromkring från början så har jag inte en aning om några bra caterings ställen ? Och förstås inte min blivande man heller...

Så vore jätte glad om någon vänlig själ skulle vilja hjälpa mig att finna några bra och prisvärda catering firmor!

Tusen tack

Kramar

• Svar på tråden Catering runt Borås ???
  • CrazyGirl

Ingen som bor runtom här eller ??

• ollasulrika

vad är det för mat du vill ha?

• CrazyGirl

Vi hade tänkt oss en buffe av något där slag. Men eftersom jag inte kommer härifrån så har jag inte så bra koll på va det finns för nåt. Så har ni förslag så gärna kom med det :) Öppen för alla förslag !

• ollasulrika

Vi ska oxå ha buffé på vårt bröllop nu på lördag. och jag ska med lite hjälp från mamma & svärmor (enbart för att dom vill känna sig delaktiga) fixa till buffébordet helt själv. är nämligen utbildad kock nyligen och känner att de tär kul att hålla sig a´jour (eller va de theter)

Är det inte alltför stort jobb för en person så ställer jag gärna upp och hjälper till att fixa er mat..jag har en god vän som även hon säkert kan vara behjälplig.Hon är oxå utbildad kock.

Men isf blir det ju att ni får säga till vad som behövs alternativt handla in och så lagar jag.

Själv ska jvi ha ett kallt buffé bord för att det är enkelt och kommer uppskattas av många.

Jag bor i Skepplanda så jag finns i rimligt område för att kunna åka.

• CrazyGirl

Det lät ju inte helt fel, du får gära skicka ett meddelande så kan vi prata mer om det ! Om du vill :)

• ollasulrika

Jo absolut... me ndu får ju som sagt ha i åtanke att jag är helt nyutbildad. Men som jag alltid brukar säga, jag skulle Aldrig laga och servera något jag själv inte skulle kunna tänka mej att äta ...det ska vara gott.

Har hela livet gillat att laga mat till andra men inte tagit tummen ur att utbilda mej förrens nu.

Känner verkligen att det är detta jag brinner för och vill göra i framtiden.

min mail är : serendipity713@hotmail.com

När går bröllopet av stapeln?

• CrazyGirl

vi är tidigt ute, det är inte förrän den  11/6-11 men lika bra att vara ute i god tid annars vet jag med mig själv att man står där sen å har inte kolla runt nåt alls.

Jag brinner själv för matlagning men det är som kanske rätt dag att börja att dona själv i köket :)

• ollasulrika

Som sagt, jag hjälper gärna till... eftersom det är så långt fram så finns det ju all tid att kunna planera ihop något bra och trevligt.

Borde ju inte bli dyrare än nån catering då jag inte kommer ta så mycket för å hjälpa... men det går juh att pratas om isf.

så det är bara att höra av dig på mailen så kan vi säkert dikutera ihop nåt trevligt förslag.

• RockTroll

Annars finns det ju en del cateringföretag runt omkring. Ska också gifta oss i Borås nästa sommar och jag är inte från trakten, är nyinflyttad så har googlat mig till allt haha. Vi ska ha grillbuffé så ska börja ringa runt i höst och kolla priser osv.

• Sago brud

Kolla med Annasfest.se.
    Kompisarna anlitade henne och hon reste ganska långt för att fixa det.
    Lätt att ha och göra med och jättegod mat.

Svar på tråden Catering runt Borås ???