Släkten är värst!! (Långt)
<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->
Suck, behöver verkligen skriva av mig!
Min mamma erbjöd för första gången någonsin att göra en sak dessutom till bröllopet ihop med min sambos mamma.
Planera ihop de men min sambos mamma. Men då kan inte min mamma så tidigt (trots de var hon som föreslog de datumet), anledning är att min syster kommer dagen innan och sova över och därför inte kan tidigare.
Min syster kommer ju trotsa allt dagen innan.. Alltid är de min syster hit och dit, aldrig någonsin prioteras jag upp. Blev riktigt jävla glad när min mamma kom med föreslaget, änteligen gör mamma något för mig, för sen bara skita i mig. Mamma har ju sagt rakt ut att hon inte tänker hjälpa oss på bröllopet, trots hon hjälpte min syste på hennes (och då var mamma ändå sjuk, hon hade permission från sjukhuset) Blir bara så jävla besviken, för just bröllopet har fört många känslor omkring min familj upp på ytan. Ibland känns de som min mamma hatar mig, som jag inte är önskad. Så bara skiter hon i mig.
Nu blev de ännu mer stul....
När min syster fick reda på att mamma bokat med mig oxå skulle hon oförskämt nog bjuda in sig själv med sina 3 jättejobbiga ungar. Jag förklarade att mamma redan skjutit upp tiden pga min syster och skulle då min syster även komma dit så skulle de bara handla om henne och henne och henns ungar.
Försökte få min syster att förstå att detta är viktigt för mig och hintade henne om att hon kanske ska avboka sina planer med mamma för min skulle, eftersom hon kan komma över vilken dag som helst. Men nej vad gör min syster då jo hon ringer och beklagar sig för mamma så nu kommer mamma bara över på middag för sen åka hem för att umgås med min syster och inte alls umgåsmed m2b föräldrar och så som mamma själv föreslog. Trots att m2b föräldrar var skeptiska så tackade dem ja för vår skull (dem skulle göra vad som helst för sina barn).
Trots vi rakt ut sagt till min syster hur vi känner de så hånskarttar hon oss i ansiktet "hörde jag och barnen inte var välkomna hos er i morgon, synd för vi ska vara hos mamma och jonas hela helgen" när m2b skrev att de var dålig planering av min mor skriver hon "men de är lungt mamma kommer till er och äter middag".
Min syster påstår att mamma inte trodde de blev något av för jag inte hört av mig, vilket är fel för jag försökte nå dem men fick inte tag på dem dagen innan min syster och hon bestämmde. Jag ringde dessutom och bestämde med min mammam samma dag som min syster bestämt, då hade ju mamma kunnat ändra sina planer med min syster kan man ju tycka. Men framför allt så varför kollar man inte om man redan bokat något, innan man bokat något annat även om man tror de blir något av?
Gör jag fel som ställer min mor mot väggen och säger antingen kommer du när dem andra kommer och bryr dig om mig och priotera upp mig eller så behöver hon inte komma alls och att jag då tänker förklara för Michaels föräldrar varför vi ställer in. Att för oss är de inte okej att bara komma på middag när Michaels föräldrar kör 1,5h enkel resa för att komma för träffa min mamma?