• Fialotta 78

Underkläder som håller in?

Hejsan!

Har gjort en gbp-operation och gått ner 59 kg i nuläget, vilket resulterat i hen hel det löst skinn.

Ska försöka hitta underkläder som håller in bra och ber om tips.

Måste vara ett helt plagg med en bra bh som går att ha utan axelband pga att jag ska ha en klänning utan axelband.

Har sett en håll in "klänning" på halens, är det någon som provat denna.

Jag har ca storlek 46/48 och ca 90/95 B, varijerar mycket beroende på vilket märke det är.

Supertacksam för tips!

Kram!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-18 19:52
    Glömde skriva att jag bor i Malmö
  • Svar på tråden Underkläder som håller in?
  • lillalyckan

Jag vet inte vilka storlekar det finns men jag såg på Lindex igår lite i förbifarten att de hade underkläder som skulle hålla in. Lite som en body eller vad man ska säga, gick bara förbi snabbt men det kan ju vara värt ett besök och fråga lite. Annars bruka Twilfit ha massor av sånt och ganska kunnig personal som gärna hjälper till.

• mattiasFästmö

Beroende på vart du bor, så finns det en underbar affär som heter 'underverket' där dom hjälper en och mäter och tittar så att du får exakt rätt storlek och att den sitter som den ska. Personalen är helt underbara! Sen har dom lite dyrare grejer (beroende på vad man normalt handlar dvs) men det är det värt för den servicen plus att det är underkläder som faktiskt håller och sitter kvar.

• linani

Hej,

har testat halens och personligen tycker jag att den inte satt på plats.. "hurrade" upp över rumpan och så..

På Åhlens köpte jag ett par typ hög cykelbyxor och sen en korsett, fick verkligen jätte fina former!!

Grattis till din viktnedgång!

• Farytopia

Jag har köpt en korsett med "hyskor" som jag kallar det o så är det skenor i den. Sen får jag ha en bh till den men det går kant i kant så det är inga problem.
    Tycker den är superbra o håller verkligen in så att magen ser slät ut utan massa valkar.
    Köpte den i en underklädesaffär o kostade nåt på 300 kr.
    Jag har provat flera modeller typ strumpbyxa men de bara rullar ner sig på mig men det gör inte den här.
    Det är ingen byxa utan börjar på höften upp till brösten.

Lycka till!

• MoonGirl

Hej! Jag har köpt en torsolette med inbyggd bh. Eftersom jag ska ha en brudklänning utan axelband så kommer detta att passa bra. Hoppas att du hittar något bra! Jag vet inte om man kan hitta torsolettes på Lindex eller dylikt. Jag köpte min på en underklädesbutik i Västerås.

Lycka till och grattis till viktnedgången!

• Fialotta 78

Tack så mycket för alla tips! Har bättre ide om vad jag ska titta efter nu. Tack igen!

• dreams come true

Jag har köpt trosor med "magdel" som håller in magen. Fungerade super!
    Kostade 199:- har jag för mig om...eller 249:- Inte så värst många kronor, men då behöver du ju såklart köpa en bh också.

Svar på tråden Underkläder som håller in?