• Thewedding

Boende för att fira 1 årsdagen i Göteborg ?

Vi firar snart ett år som gifta och jag vill ha en massa tips på saker man kan göra och vart man kan bo i Göteborg för att få en underbar helg att minnas.

• Svar på tråden Boende för att fira 1 årsdagen i Göteborg ?
  • evejo427

När min sambo fyllde 25 bjöd jag honom på 2 nätter i Göteborg på Gothia Towers. Jättefint hotell och de har ibland erbjudanden. Tror att vi betalade 1700 för 2 nätter, välkomstdrink, en trerätters middag och frukost. Gå in på deras hemsida så ser man alla erbjudanden :)
    Lycka till!!

• Thewedding

Mitt i eller utanför spelar ingen roll så länge det är fint och mysigt

• josefinaa

S:t Jörgen SPA resort, helt klart!

• spunkcissi

Jag tipsar också om Avalon alternativt First G (men mest för att de har plättar på frukostbuffén.. ;)

• JollyO

Vi bodde på hotell Lilton på vår bröllopsnatt. Mysig liten svit! Trevlig personal och bra priser.

• Nikeh

Elite Plaza Hotel på V:a Hamngatan! Kanske inte så billigt, men riktigt fint. 

Om ni gillar skaldjur och är i Gbg en lördag så rekommenderar jag starkt Fiskekrogens skaldjursbuffé. Den är sååå god! Om ni gillar vin och småplock så finns det många bra mindre vinkrogar runt omkring. Björns bar är supertrevligt! 

• prickigkatt

Helt klart S:t Jörgen SPA Resort! Helt fantastiskt fint! Och vilken SPA-avdelninge de har! Även om man inte bokar tid för behandling är det en jättehärlig upplevelse, massa olika typer av basu, pooler, olika "regn" att bada och duscha i. Sedan har de även en utomhuspool som vi simmade i på sena kvällen, det var minusgrader ute och över 40 grader i poolen. Supermysigt! Och inte långt från Gbg.

• neennee

Gothia Towers helt klart! Helt underbart hotell och alla är så himla snälla och omtänksamma =) 

Svar på tråden Boende för att fira 1 årsdagen i Göteborg ?