• 20110820

Vilken resa hade ni valt?

Vi har drygt ett år kvar till vårt bröllop och minst två år till bröllopsresan men det är ju så roligt att planera!!

Valet det står mellan nu är följande:

1. Flyg till Miami, 3 dagar där sedan västindienkryssning 7 nätter och väl tillbaks i Miami flyg till New York, 5 dagar där och sedan hem till Sverige

2. Flyg till San Diego sedan 2-3 veckor roadtrip till Las Vegas, San Fransisco, Los Angeles och allt däromkring. Sedan flyg hem igen såklart  

Vilken av dessa resor hade ni valt? Båda kostar ungefär lika mycket...

• Svar på tråden Vilken resa hade ni valt?
  • ClaraH

Nr 1 tror jag, även om jag känner att 5 dagar i N.Y. är lite länge. Men för mig låter en kryssning väldigt skönt.

• 20110820
    ClaraH skrev 2010-07-20 20:31:48 följande:
    Nr 1 tror jag, även om jag känner att 5 dagar i N.Y. är lite länge. Men för mig låter en kryssning väldigt skönt.
    Har varit i NY 11 gånger tidigare, min blivande har aldrig varit där och det är så mycket jag vill visa honom så jag räknar med 5 dagar så kan vi lalla runt i lugn och ro
  • osem

nr 1. New york är en underbar stad som jag gärna åker tillbaks till. väst indien låter inte så dumt det heller...

• lenwer

Nr 1! Har själv varit på karibienkryssning och det är ett underbart sätt att semestra!! Man kanske kan tro att man får långtråkigt på båten men så är det verkligen inte, var på kryssning i 7 dagar och hann inte ens ´prova alla barerna! Mycket att se på de olika stoppen dessutom, helt perfekt helt enkelt!

• Retrobohem

Kryssning verkar boring men New York är underbart! Fem dagar är inte för länge! Men alternativ två är en dröm för mig, bila i en cool stor bil och se massa roliga saker!

• Arosa

Alternativ 1 lätt! Var på kryssning på vår bröllopsresa och det är verkligen helt underbart. NY är ju inte helt fel heller.

Svar på tråden Vilken resa hade ni valt?