Bröllopsfotograf Halmstad
Hej!
Vi planerar för bröllop sommaren 2011, börjar fundera på fotograf, undrar om någon kan ge tips på bra sådana?
Tack på förhand!
Hej!
Vi planerar för bröllop sommaren 2011, börjar fundera på fotograf, undrar om någon kan ge tips på bra sådana?
Tack på förhand!
Vi gifter oss nu i augusti och skall använda oss av Elin Olsson som bor i Halmstad. www.elinolsson.se Hon verkar riktigt duktig och till ett vettigt pris.
Sen så finns det också en tjej som jag har hört mycket gott om - Karin Froom, www.karinfroom.se Men jag har aldrig varit i kontakt med henne själv...
Lycka till!
// Ida
Jag vill tipsa om www.astfotograf.com som har verksamhet i både Stockholm och Halmstad.
Se mer av hennes bilder (bl a från Tylösand) på bloggen.
www.astfotograf.com/blogg/familjefotografering/at-tylosand-beach/
Sofia
Absolut Maria, www.mariasfoto.se super duktig tjej! Finns även på facebook, sök på mariasfoto. Super priser och du får alla dina bilder högupplösta på cd sen så får du göra vad du själv vill med dem. Kommer absolut gå tillbaka till henne igen.
I halmstad finns det bara en - Karin Froom. Har blivit fotograferad av henne på en Boduirfotografering och hon är grym! Trevlig, diskret, lättsam och bilderna blir grymma! =)