Förslag på Tema?
Har ni några bra förslag på tema till "ett vanligt" bröllop? :)
Har ni några bra förslag på tema till "ett vanligt" bröllop? :)
menar du färgtema eller tema som tex havet, 50-tal?
Har ni någon favorit färg? Vad gillar ni att göra?
Vi har valt ljusblått efter min älsklings fotbollslag och mirandanallar pga deras färg på nosen och att de r lite tilltufsade av livet precis som vi två är. Vi lägger till brå/silver och vit/creme för att få lite mer färger. + röda rosor.
glömde säga att vi själva valde temat på vårat bröllop genom vårat gemensamma intresse med film/fantasy/medeltiden/historia.
och då han inte gillar kostymer och jag inte marängklänningar så blev det naturligt för oss att ha Sagan om ringen och medeltid som tema på vårat.
tycker som sun moon att ni ska forma efter era intressen, färger, eller kanske efter årstiden då bröllopet är...
Alltså färgtema tror jag att jag menar. Vi ska ju ha "ett vanligt" bröllop, men med färgtema menas det med färg på servetter och blommor, eller är det även klädsel?
är väl oftast i trycksakerna, dekoration och brudens bukett och även lite i mannens kläder och brudföljet man ser färgtemat...
och har man inga egna favoritfärger man vill använda så funkar det ju att ta efter årstiden. eller om ni väljer varsin färg och slår ihop.