• sjuttiosexa

Tips på bra bröllopsfotograf i närheten av Karlstad

Om vi bara kan få präst o kyrkan så blir det nyårsbröllop i hemlighet för våra vänner o bekanta! Närmaste familjemedlemmar ska närvara men jag vill ha tips på bra fotograf så vi kan få bilder för livet!

• Svar på tråden Tips på bra bröllopsfotograf i närheten av Karlstad
  • mattiasFästmö

Linda Klemner hos Klemner studio är bra hon och studion finns på facebook.

• wiicky

Jag skulle rekommendera Conny på Ateljé 13 i Grums. Han är väldigt billig i jämförelse med andra fotografer jag kollade upp, men vet vad han gör. De första 11 bilderna i mitt galleri har han tagit, om du vill se smakprov.

fridawk.blogspot.com

• sjuttiosexa

Tack för tipset, dina bilder var jätte fina. Jag har tänkt ta bröllopsbilder innan själva bröllopet eftersom fotografen inte ska vara med under tiden i kyrkan..hur mycket betalade du?

• wiicky

Vi betalade 2600 för fotografering i kyrkan, porträttfotografering på ca 1,5 h, resekostnad Grums-Kil-Brunskog-Grums, alla bilderna på dvd och utskrivna provbilder. Jag vet dock att han har höjt i år, men eftersom vi bokade förra året fick vi det priset som vi bestämde då.

fridawk.blogspot.com

• sjuttiosexa

Okey, vi ska bara ha porträttfotografering & jag fick ett annat tips om en Emma Gabrielsson i Karlstad som tar 2900.- + moms för 1,5 porträttfoto..får se vad jag bestämmer mig för. Dina bilder var i vilket fall som helst jätte fina. & tack än en gång för tipset.

• sjuttiosexa

Det lät ännu bättre, atelje 13 vart finns dem & hur hittade du dem? Tack för alla tips.

• wiicky

De finns i Grums  och jag kommer inte ihåg hur jag hittade dem. Var dock en annan här som blev fotad av Conny, så jag visste att han var bra. Tror dessutom att ägaren av restaurangen som vi hade festen hos rekommenderade honom också.

fridawk.blogspot.com

Svar på tråden Tips på bra bröllopsfotograf i närheten av Karlstad