• Hustru och man

Inbjudningarna skickade...

Igår skickade vi ut våra inbjudningskort.. det känns väldigt skönt att ha fått iväg dem. Idag går man och tänker på alla våra släktingar och vänner som har fått inbjudan, för de borde ju ha kommit fram idaga :) Det är inte annat än att man är lite nervös... :)

Men jag var ännu mer nervös när jag öppnade paketen med de beställda korten. Var livrädd för att det skulle vara något tryckfel eller att de inte skulle ha blivit bra. Men vi tackar Optimal Print för att de blev precis som vi ville ha dem :)

• Svar på tråden Inbjudningarna skickade...
  • 20110820

Vad spännande! Jag längtar tills vi ska skicka våra men det är 7-8 månader kvar tills dess. Vi kommer i samband med att vi skickar våra göra vårt bröllop officiellt, det kommer att behållas hemligt för släkt och vänner tills de får inbjudan

• Hustru och man

Aha, vi har varit något sena med våra inbjudningar.. det har varit så mycket annat i vårt liv ett tag nu, så det känns lite trist. Men det är inga problem, vi hinner gifta oss den 9 oktober i alla fall :)

Vi hade tänkt hålla vårt hemligt också, men det blev vissa som fick reda på det innan i alla fall, men annars har det varit hemligt, så man är ju spänd på reaktionerna :D

Svar på tråden Inbjudningarna skickade...