• MoonGirl

Är det någon som har tänkt ha blomblad på tråd i er bruduppsättning?

Hej! Jag tänkte ha blomblad på tråd i min bruduppsättning och jag undrar om det är flera som hade tänkt ha det? Hur många m blomblad på tråd tänkte ni beställa? Vad kostar det för er?

Ska ni ha något grönt i också? Vad hade ni tänkt ha då? Alltså jag tänker på något grönt som dekoration vid blombladen.... något litet.....

• Svar på tråden Är det någon som har tänkt ha blomblad på tråd i er bruduppsättning?
  • MoonGirl

Japp, i min bruduppsättning hade jag tänkt ha blomblad på tråd.....

• mamablues

Är det hjärtan på tråd du menar? Beror ju på hur mkt du ska ha men 1-2 stycken plantor skulle räcka tror jag, men jag är inte florist Jag ska ha det runt min bukett å då räknade floristen med 1 bara. Men jag har en väldigt stor här hemma så jag plockar från den tror jag!!

• Millan10

Jag tror också att du menar hjärtan på tråd. Jag kommer att ha den i min brudbukett, (se min presentationsbild) samt som bordsdekoration. Jag har inhandlat 12 st plantor att ställa ut på borden. Det var halva priset 20 kr st istället för 40 kr, så då passade jag på. I buketten så räcker nog 1 st planta.

Svar på tråden Är det någon som har tänkt ha blomblad på tråd i er bruduppsättning?