fotograf!
Tips på bra fotograf som inte är så dyr? Som kan vara med oss hela dagen?
Helst i hallansområdet!
Tips på bra fotograf som inte är så dyr? Som kan vara med oss hela dagen?
Helst i hallansområdet!
Elin Olsson heter hon vi ska ha :) Känns som jag tipsar om henne hela tiden här, det var tom nån som trodde jag gjorde reklam för henne :P Men hon är jättebillig, hon tar 1000 kr i startavgift och sedan 500 i timmen och hon tar jättefina bilder!
elinolsson.se
Visst är det roligt att jobba en Lördag och inte få betalt för det. Det måste stärka självkänslan rejält. Tänk vad mycket det blir kvar efter moms och skatt m.m.
Vet du Bubo jag tänkte detsamma men sa inget. Men kan bara hålla med. Jag vet lite om att driva företag och det blir inte många kronor över på dessa summor.
Vad jag sedan förstår så jobbar väl en fotograf inte bara de timmar som brudparen ser dene, för visst är det pyssel både före och efter, eller är jag ute och cyklar?
Visst är det roligt att jobba en Lördag och inte få betalt för det. Det måste stärka självkänslan rejält. Tänk vad mycket det blir kvar efter moms och skatt m.m.
Håller med förlovadflicka! Folk ska då klaga på allt - älskar att klaga på dom som hittar billigare alternativ! Men dom kan ju fortsätta vara bittra det är ju deras eget val ;)
Det förklarar saken, hon betalar inte moms och inte sociala avgifter. Som hobby läggs det ju på vanliga joobet man har och då blri det bara mer skatt.
Som hpbby får man ju ta in 30 000:-/år i inkomst utan att betala dessa avgifter
Jätteroligt att ni fått det så billigt också.