Oktoberbrud2010 skrev 2010-08-24 21:33:51 följande:
Hindersprövningen har äntligen kommit, så då kan man bocka av det...Och idag har vi fått gjort lite. Har provat ut min vigselring. Det blev inte Schalinsringen i mitt bildgalleri, för den passade inte alls ihop med min förlovningsring visade det sig. Men jag hittade en jättefin, som dessvärre inte finns på bild. Det är guldsmedsaffärens egen design, men de verkar inte sälja den online. Sen har jag bokat hotell i 2 nätter, natten före bröllopet sover jag och tärnan där och på bröllopsnatten blir det naturligtvis min man jag delar rummet med... de var så schyssta de har gett oss ett finare rum till samma pris som man får ett vanligt rum. Och så kommer de sätta in blommor och choklad på rummet till bröllopsnatten! Plus att jag har bokat tid för att avlägsna vårt preventivmedel. För vi tänker försöka att växa som familj redan från början... Imorgon ska jag ta hand om cateringen. Det är i senaste laget, hade tänkt att gjort det förra veckan, men den föll ju bort av förklarliga skäl. Mår sååå mycket bättre nu när jag har fått rätt antibiotika!Nu håller jag på att bestämma mig för en bolero, funderar på antingen en i fuskpäls eller en i taft. Vill absolut inte visa mina gäddhängsarmar. Och det kan ju faktiskt vara rätt kallt i slutet på oktober, har blivit en riktig liten kylklamp som fryser för minsta lilla..
Å vad mysigt att börja planera barn med
Jag har räknat ut att jag har ägglossning runt den 23:e hahaha! Men här ska det inte planeras mer barn på ett tag. Lycka till med bebisverkstan
Jag vill med ha en bolero fast av anledningen att det kan bli lite kyligt. Ska kolla i nästa vecka efter tyg eller fuskpäls. Sammet hade vart jätte fint men svårt att få tag på snygg sammet!! Inte svårt alls att sy faktiskt så kan du sy så sparar du några hundralappar!!