I morgon smäller det
I morgon är det dax,tänk då är jag gift,alldrig mera vill ja planera någonsting så stor på så kort tid,3 mån :O Har nästan stressat i hjäl mig av detta & särskillt idag då vi dukar lokalen,är inte ens klar med det än & det känns som jag glömt en massa saker som jag inte kan komma på vad det är.
Ingen täcking i lokalen heller så nu när jag kom hem hade prästen ring & en massa annat folk,sms om avbokningar desstom (morr) Hela tiden avbokar sig folk,har dukat om 4 gg idag pga av det,nu är det flera avbokningar men nu orkar jag inte duka om så det får bli tomma platser bara!
Jag är sååå rädd för i morgon då jag sätter på mig klänningen att jag tycker den sitter som skit,den gör det ibland nämligen :( Men men,inget att göra någonting åt då!
Vilken resa det varit ändå,nu är den snart slut,vad ska man göra då om dagarna :P Har haft bröllop i huvdet varje dag!
Önkar mig själv en fin dag i morgon & hoppas att alla mina hjärnspöken håller sig borta i från mig HELA dagen! Dom är där rätt ofta & säger att jag är ful & jag passar inte i klänningen mm,håll tummarna!
Hur ska jag föresten våga säga löfterna? Jag som är så blyg,vågar knappt prata annars :( Nu ska jag prata inför typ 70 pers :O