Stallmästaregården
Någon som haft sitt bröllop på Stallmästaregården i Stockholm? Skulle vara kul att höra vad ni har för erfarenhet, bra / mindre bra. Var maten bra / var man enskilt osv.
Tack på förhand / Jessica
Någon som haft sitt bröllop på Stallmästaregården i Stockholm? Skulle vara kul att höra vad ni har för erfarenhet, bra / mindre bra. Var maten bra / var man enskilt osv.
Tack på förhand / Jessica
Halloj!! Jag hade min bröllopsfest på Stallis för två veckor sedan och jag kan starkt rekommendera dem, de e så himla proffsiga och hjälpsamma och miljön e väldigt mysig, vi höll till i Tingshuset :)
Min bror hade sin bröllopsfest på Stallmästaregården förra våren. Maten var verkligen supergod och vad jag har förstått så hade de ett jättebra bemötande hela vägen under sin planering.
Vi har valt att inte ha vår bröllopsfest på stallmästargården för att vi inte tyckte vi blev bra bemötta när vi kom dit. Vi ahde bokat tid men de hade glömt bort det och sen hade den som skulle visa oss runt inte nyckel överallt. Tydligen är det inte ett genomgående tema men det händer
Vi var där i helgen och tittade... bestämde oss direkt att här skulle vi ha vår bröllopsfest. Otroligt bra bemötande, och fina lokaler och underbar omgivning.
Någon annan som planerar sitt bröllop där?