• MaybeBride09

handskriven inbjudan?

Vad skulle er första tanke vara om ni fick en egengjord handskriven inbjudan med normal handstil? För jag skulle gärna göra egna inbjudningar och i så fall handskrivna, men jag vet inte vad folk skulle tycka om dom fick en sån inbjudan. Det handlar inte om att spara pengar (det blir med största sannolikhet dyrare) utan just att jag vill göra egna.

1 oktober 2011 säger jag JA
  • Svar på tråden handskriven inbjudan?
  • JT2010

Det är väl en toppenidé! Om du känner att du orkar skriva alla så är det ju superbra. Väldigt personligt tycker jag :) Hade jag tyckt att jag skriver tillräckligt fint hade jag oxå skrivit våra själv :)

• asfaltsbarn

Vi gjorde våra själva, det var ingen som sa någonting  om det..

• Sommaren 2011

Jag tänker nog också göra mina själv. Om jag hinner och hittar inspiration :)! Jag skulle själv uppskatta att få ett handskrivet inbjudningskort. Då tycker jag att det känns som att någon lagt ner mycket tid och kärlek :)!

• Klockarbol

Jag skulle uppskatta att få en handskriven inbjudan!
    Både för att någon har lagt tid och kärlek på en inbjudan till mig och för att är det nåt jag saknar så är det en snygg handstil! Tycker det är så himla vacker med handskrivet :D

• FramtidaFruSandberg

handskrivna inbjudningar är jättefina men tänk på att om du skriver något fel (bara en liten bokstav) så blir det svårt att korrigera så att det fortfarande ser snyggt ut

• Semlorna

Nu kommer inte jag skriva själv (eftersom jag skriver som en kratta) men svärmor ska skriva inbjudningskorten. Vi vill helt enkelt ha vackra, somriga fotografier på korten och inte vanliga inbjudningskort med maskinskriven text så det är så det får bli. Jag tror det kommer uppskattas, jag vet att jag själv hade tyckt det kändes personligare att få den typen av inbjdningskort.

• mattiasFästmö

Oj, jag skrev alla mina för hand, hade inte en tanke på att folk inte skulle uppskatta det ^^ Men jag hörde då inget utan dom verkar ha landat bra!

• Retrobohem

Jag ska oxå skriva mina för hand, det är bara kul!

• MaybeBride09

Åh vilken tur att ingen tycker det är skummt.

• quandra

Tummen upp . mkt mer uppskattat med ett handskrivet =)
    Det kommer vi osså att göra .. blir mkt mer personligare o kärleksfullare ...

• S2011

jag tycker du ska köra på!

jag tänker också göra våra inbjudningar själv - funderar på att skriva ut en vattenstämplad bild från när vi förlovade oss på finare papper, skära till kort av det och sen skriva med kalligrafipenna.

Svar på tråden handskriven inbjudan?