I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ja tack!
Ja tack!
Precis det jag tänkte!
*kramar Blomman och ställer fram gott, grönt te med blomsmak...*
*---och en påse godis*
Sköt er själva, typ?
Här nere är det full storm, men djävulen på axeln sitter hårt och fint.
Nu skall jag åka hem och försöka få ihop livet och plocka bort de största dammråttorna innan mäklaren kommer kl 14. 18.30 åker vi på konfirmandläger. Lever jag i morgon kväll så tittar jag in en stund, blir nog abstinent annars.
Var med Loppan för vaccinering x 2 igår, och hon visade veterinären att här sticker man inte hur som helst, Hon fräste, väste, morrade och försökte bitas lite. Fröken jättestentuff!
Solde är nu hos sina extrapappor och myser. Hon gick direkt till sin tv-fåtölj och struntade i oss.
Tänker på alla och skickar iväg ett stort fång kramar!
KRAMKRAMKRAMKRAM!
>Kanoter!
Bed bugs, inte bad bugs!
Har kört hårt med konfirmanderna här nere i stormen. Nu känns det som sängdags sedan väldigt länge. Något senare idag åker vi till Falkenberg där det skall sovas i hotellsäng.
God natt!
*gäspar stort*
Härligt med arg bad-bebis!
Våra respektive MÅSTE bara vara släkt! Låter precis som min!
Massor med grattis till Ninnis och tumhållning ock styrkekramar t Fru E!
Jösses vad det händer saker här när man är borta några dagar! Puh!
Blev så varm i hjärtat att se tuffa bad-bebisen! Heja elise och många kramar till hennes föräldrar!
Konfirmandlägret gick alldeles strålande ovh sedan var det skönt med lite hotellvistelse. Vi bodde alldeles nere vid havet och på samma hotell (och samtidigt!) bodde också Svenska och norska daqmlandslagen i fotboll. De skulle spela match på tisdagskvällen Maken var totalt exalterad och hans huvud snurrade runt 360 grader av alla kändisar han såg!
Hade bra samtal m mäklaren i fredags. Vi har bestämt ett utgångspris och på måndag kommer fotografen för att ta bilder. M a o inga som helst sysselsättningsproblem framöver:
Var förresten jättekul att åka till Ullared! Föreslog för maken att vi kunde åka dit i samband med hans 65-årsdag, men han höll inte med - så konstigt...