• Heloise

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

passionsblomman skrev 2010-09-10 11:59:05 följande:
    Idag är det en mellandag. Igår åkte alla trådisarna och imrogon kommer alla släktingarna. Så idag sitter jag mest här än så länge och funderar på om man borde baka tårtan nu eller imorgon....Kanske bakar jag den ena botten idag och den andra imorgon, det ska bli den där med rulltårtesmet/maräng i långpanna.ja så får det nog bli.Grattis till lilla Busan på födelsedagen!
    Vad ni verkar ha haft det underbart på trådträffen

En mellandag kan väl vara skönt, en mellandag bara för blomman och blompojkarna.

• Heloise
    Norrskensflamman skrev 2010-09-10 18:17:04 följande:
    Får jag gnälla lite *inväntar svar*
    GNäll på darling!
  • Heloise

Flamman: Jag skulle bli GALEN! Helt skogstokig, det tillhör sunt förnuft, god takt och omtänksamhet att man hjälper till/ plockar bort efter sig om man är och hälsar på, för att inte tala om ta med sig ett par flarror vin. Usch vad förbannad jag skulle ha blivit!

• Heloise

Lägger in en magbild i starka bilder. Inte för att det är så mkt att se men jag gör det iaf

• Heloise
    Norrskensflamman skrev 2010-09-11 22:01:40 följande:
    TAck tjejer för ert stöd, jag visste att ni skulle förstå! Jag dricker vitt vin, avnjuter en hemmagjord löjromstoast: rostat bröd, smör, Kalixlöjrom, lite, lite vitpeppar, rödlök och lite crème fraiche. NÅgon som vill Ha?
    ja tack!
  • Heloise

Vad ni är gulliga, dne är mest stor men visst innehållet är fint

Jag älskar lediga söndagar med mannen, funderar över om min kropp klarar en timmes promenad igen, igår var jag ute med Panzer och delade ut Fp material, det var väldigt jobbigt fast skönt så klart. Fick en massa sammandragningar och en j-la foglossning. Så nu kan jag itne bestämma mig för hur jag ska göra idag, följa med( vilket jag vill) eller stanna hemma. Om jag följer med så har jag förbrukat mitt krut för idag och då blir det inge IKEA för oss, om jag stanna hemma så känner jag mig tråkig och lat. Loose loose situation mao.

• Heloise

Jag stannade hemma och ägnade mig åt matlagning ist. Idag blir det skinkstek och så äppelkaka till efterrätt, lagom till fotbollen. IKEA får det bli efter valet

• Heloise
    Villemoa skrev 2010-09-12 15:34:31 följande:
    Då har ju Panzer mer tid också. Kandiderar han i kommunvalet förresten? Nu är det bara en vecka kvar så får du åka till Ikea sen!
    Japp både landsting och kommunfullmäktige. Ja jag vet, jag längtar efter att det här j-kla valet ska vara slut!

Ja ta kort på magen, vill så gärna se

Kändes lite konstigt att ta kort, men jag skulle ångra mig så hemskt om det inte fanns ett endaste kort på mig med Jullan i ugnen. Sen har jag inte tagit varje vecka utan har bara tagit det här

Nu ska jag ta en dusch sen är det Liverpool-Birmingham( tror jag)

• Heloise

Uach Blommis, klart du blir less och tjurig!

I galleriet under starka bilder

Hvidis: gulliga lilla E med pussar och steg!

• Heloise

Daa: vilken superfin tvårummare! <3 jag har glömt hur man gör hjärtan här

Jag ska slänga mig i soffan, är helt slut och faktiskt liiite orolig. Har haft mkt sammandragningar men de har inte gjort ont, men nu gör de ont. Är det nått att hetas upp sig över?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans