• Aleta

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

dfk, vilken obehaglig granne! Hur blev ni av med honom?

Tack för kärleksmumsen Villemoa, ha en trevlig träff ikväll alla tre!

Daa, skönt att alla värden var bra. Det blir väl till att äta järntabletter och Heloises kräm eller pajalagröt för magen. 

Fru Sy, stackars dig, jag håller alla fingrar och tår för att ditt illamående ska lägga sig runt vecka 12. Ojojoj, den enda tröst jag kan ge är att det är värt det. 

• Aleta

Kram Villemoa! Jag är glad att ni har en på väg nu.

• Aleta

Vad är det för skojkurs Soldemor?

Snygga hantverkare? De kanske skulle börja med bilder på offerterna så att man får välja.

• Aleta

Jag tycker också att du ska ringa Heloise, men det har du väl redan gjort nu antar jag. Hellre en gång för mycket.

Passionsblomman! Vilken saklig, välformulerad människa du har hittat - NOT!!!
    Ja, något måste jag nog skriva också.

• Aleta

Så, nu är mitt mastodontinlägg anagående amning klart Passionsblomman!

• Aleta

Tack Bruttan. Vilken fin komplimang.
    Den lägger jag till på min lista där "Du är som en disktrasa i mina armar" finns med. (Jag följer tydligen bra när man dansar, vackert eller hur?)

• Aleta

Bruttan, återigen är jag så imponerad, jag hoppas att vi kan få lika bra kontakt med våra tjejer när de är tonåringar!

• Aleta

Heloise, vad bra att du hade en tid imorgon, det är alltid skönt att få sin oro stillad så fort som möjligt. 
    Visst är det mycket att tänka på och ibland kan det vara bra att man har pratat ihop sig innan. Trots att man har lika värderingar osv så kan man plötsligt upptäcka att man reagerar helt olika på t ex provocerande trotsåldersungar. (Jo, de kan vara grymt jobbiga.)

• Aleta

Flamman! Jag blev uppringd igår och tackade ja till att sitta med i föräldraföreningen här! Snacka om sammanträffande:
    Champagne! Mmm, maken överraskade mig med en flaska Taittinger i lördags som vi drack till lunch! 

Gubbadagis!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans