I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Jag missade debatten eftersom jag tjurade till The Proposal
Jag är iofs inte arg längre, och Taxi Stor och Liten var snällt intill stan och hämtade 2 folkpartister. Panzer bad så mkt om ursäkt, erbjöd fotmassage som bot. Jag har lite svårt att vara arg på honom när han är gullig, jävla karl, varför kan han inte bara var puckad så jag kan vara arg på honom istf! Nu sa han att det var så mkt han hade kunnat göra annorlunda, men inte gjorde annorlunda, och jag hade all rätt att var arg. Han är slipad min man
Så friden har tillfälligt sänkt sig över Smurfhuset och jag ska ta med mig Panzer och se ett avsnitt av The Shield, sen sussa sängen. Börjar förstå varför folk längtar efter förlossningen, vaknar prick kl 4 varje natt av halsbränna, får kväljningar, måste gå upp och dricka mineralvatten och äta novalucol, sen vaknar jag vid 5 av kramp i vader och BENHINNOR, det sistnämnda är alldeles otroligt smärtsamt. Sen somnar jag om och så sparkar Jullan sönder blåsan så jag måste gå upp och kissa vid 5:45.
Men jag är glad att jag kunde underhålla er så här på fredagskvällen
Fina väggprydnader Blomman, du köper så vuxna saker, jag köper mest wahlströmsböcker och porslin. Fast jag har lagt ett par bud på preggoklänningar och en åkpåse med fårskinn in uti.
Ankan! Det var längesen, hur mår lillankan? Visst använde du TNS vid förlossningen? Eller har jag blandat ihop dig?
Daa: scary med folk på gården, fast å andra sidan var de kanske bara lite knäppa, det finns många sådana som är knepiga så att man tror att de är knep-krim, men i själva verket är de bara knepiga!
Bruttan: Härligt att fam-terapi funkar och bra råd, ska lägga det i minnesbanken!
Flamman: Har bara ett ord att säga om ett sådant uttalande; MIFFO!
PUSS PÅ ER!