• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Flamman, då får han väl fira dig med nystädat hus och god middag när du kommer hem

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-07 11:37:34 följande:
     Vem är Magnus Betnér Är det den där komikern som är så snygg... eller är jag helt ute och cyklar nu?

That´s the one!

• Ninnnis

Jag har för övrigt en rutten dag känner jag. Den började strålande med sol, promenad och dagislämning men nu går det bara utför. Tyvärr har jag kommit till det stadiet när jag irriterar mig på allt min kollega gör. Eller inte gör. Lägg till ett strulande datasystem på det, eventuellt blandat med lite hormonell påverkan, så har ni min dag.

Hoppas Zlatan & co räddar min kväll.  

• Ninnnis

Tack för solskenet, små solstrålar där 

Matchen börjar kl.20. Jag vet faktiskt inte vilken kanal den går på för jag ska se den LIVE

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-09-07 13:04:18 följande:
    Klart jag ligger i soffan och käkar praliner Fast jag borde egentligen inte, var hos tandläkaren idag och jag har två små hål som måste lagas...men vad ska jag göra när en röst inom mig säger "ät choklad, ät choklad, ät choklad..."

Man ska följa sin inre röst

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-09-07 14:09:09 följande:
    Utredning: Vilken är DIN favorit-smörgåstårta?! *djupa allvarliga utredningar....*

ALL smörgåstårta! *dregglar*

• Ninnnis

Fru sy skrev 2010-09-07 17:25:55 följande:
     Aldrig i livet, kommer inte in något kött i vårt hus för tillfället. Det enda som jag kan tänka mig äta ikväll är potatismos, så det blir det och wienerkorv... 

Är inte winerkorv kött?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans