I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Tack för presentationen
Tack för presentationen
Undra hur det är med Villemoa, ingen som hört något?
Då vet vi var du är Låter som ni haft en mysig dag hela familjen, och softa ikväll låter inte heller så dumt...
Idag har jag haft en riktigt bra dag, orkat vara igång mkt Har t.o.m suttit vid symaskinen en stund och det var längesedan jag var sugen på det. Idag var det riktigt roligt Äntligen känns det som jag är påväg tillbaka. Och om två veckor, när vi varit på RUL ska jag börja lite smått att sy till vår lilla krabat.
Ja, det är väl det vi inte vet riktigt. Ibland säger vi pyre, ibland krabat men det känns inte riktigt rätt på något kosntigt vis. Men kanske blir lättare när man sett den om några veckor... känns lite trist bara att vi inte har något arbetsnamn på "magen"...
Tack! i vanliga fall är jag pysslig men det har legat riktigt lågt nu flera månader. Imorgon kommer bloggen uppdateras med ett fint set som ni gärna får kolla in och säga vad ni tycker
Jag har ju längtat så i flera år efter att få sy till en egen liten ist för att sy till andras, även om det oxå är jätteroligt. Därför blev jag förvånad när jag inte alls varit sugen och inte vågat. Min oro har blivit mkt bättre sedan vi hörde hjärtljuden så nu har jag bestämt mig för att det kommer bli bra. Men tänkte ändå vänta med att sy till krabaten tills vi sett den om några veckor.
Nu kom mannen med en drink till mig, alkoholfri såklart
Tack, skulle det kanske kunna bli... får smaka på det lite.
Fredag 19 november... så är inte så länge till.