I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Lanovia, jag blev en hejare på att skriva med en hand när jag ammade förra gången.
Mys med din tjej en stund.
Lanovia, jag blev en hejare på att skriva med en hand när jag ammade förra gången.
Mys med din tjej en stund.
Får man inte ens stanna en vecka på sjukhuset efter att ha blivit uppskuren?
Får ni betala för hotellet?
Kramar till dig Im yours! ♥
Vi finns här.
Eländes förkylning, stackars T!
Passionsblomman, där har vi förklaringen till varför han är så försenad jämt. Han måste åka till varje ställe två ggr. Grrrrrrr.
Fjällbruttan, vad bra att mötet lyckades, även om det var jobbigt. Massor av beundran till M härifrån med.
Hvidis, vad läskigt! Usch, vad svårt att inte låta känslorna svalla i en sådan situation. När det gäller ens barn så är man ju inte alltid så sansad. Man blir mer och mer bekymrad när man hör vilka puckon det finns som ska ta hand om våra barn.
Tack och lov att vi har världens underbaraste förskola och förskoleklassfröken. Än så länge kan jag ta det lugnt.
Här hemma letar jag förtvivlat efter ett superdupermegajätteviktigt papper som mamma gav mig i februari 2009. Jag har inget minne alls av det, men hon hävdar bestämt att jag satte in det i en pärm eller något. Hur kunde hon få för sig att jag skulle kunna ha koll på det? Jag är urdålig på papper och hon hade förvarat det alldeles utmärkt i trettio år! *Suck*
Jag är expert att på att lägga saker på "ett säkert ställe" ofta kan det ta åratal innan jag hittar dem igen, men säkra, det är de.
Suck igen, nu har jag letat hela dagen och hittar ingenting. Det värsta är när man verkligen tror att man har hittat rätt ställe och så är det inte där ändå. Jag har haft tre sådana idag och man blir sååååå besviken.
Heloise, om det är något du inte är så är det ego! Jag är fortfarande full av förundran, beundran och tacksamhet att ni två orkar dela allt detta med oss.
Så underbart att höra att allt är bra efter omständigheterna. Stackars dig som har blivit så karvad i. Katastrofsnitt lär ju vara något i hästväg, då gäller det väl sekunder?
Ja en liten bok kan ju passa till lilla Elise, vilken dramatik. Blir det en sagobok? Då kan vi vara de goda BT-feerna.