Blomman: vad tråkigt att sambon inte fick jobbet ,men jag tror som dig, klart det dyker upp en tjänst snart! Det är bara att ligga på så är hans namn de första som de tänker på när nästa tjänst kommer.
Härligt att du fick så bra kontakt med mammorna och det låter som en jättebra idé med fika möten
I natt har jag tydligen jagats av uffe buffar, ja jag vet jag är fanimig galen och dessutom pratar jag i sömnen, till Panzers oerhörda lycka.
Jag vet att jag drömde väldigt väldigt konstigt i natt för jag vaknade flera gånger.
I dag ska jag åka med äldsta missen till farbror vetrinären, hoppas att det inte är nått allvarligt med knölen i ögonvrån. Sen ska jag hem och dumpa katt och iväg och träffa ena systern av hjärta och hennes bästa kompis, samt hämta lite barngrejjor. Igår var ajg och bästa H på middag och förutom att vi fick den sämsta servitören någonsin så hade vi jättetrevligt och sa hejdå på vanligt vis, inte hejdå det är 8 veckor tills vi ses igen, för då börjar H (som inte alls vill åka) gråta och då gråter jag och då blir det så snorigt. Sen tog hon ett snack med Jullan om att hon måste stanna kvar i magen tills i slutet på november då de kommer hem.
Köpenhamn Hvidis, det har väl du koll på och Ninnis ocks kanske, funderar på att förlägga weekenden där, dels för att sas flyger superbilligt dit, och det är kort flygtur för jättegravid och så har jag faktiskt aldrig varit där, Helsingör har jag varit i men inte köpenhamn.