• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru E, hur är det med dig?

Och Ingis?

Hvidis, gulliga lilla E som går! Hoppas jubbedagen går bra

Flamman, har snyltgästerna åkt nu?

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-09-13 10:52:06 följande:
    En av frågorna var:Vad betyder det när moderaterna säger:"Politiken är förankrad i konservativa och liberala idéer."Lilla M stirrar på mig en stund, sen säger hon:Jag fattar Politiken, är, i, och, idéer.....Skriv det sa jag!

Heja M!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-11 22:01:40 följande:
     Jag dricker vitt vin, avnjuter en hemmagjord löjromstoast: rostat bröd, smör, Kalixlöjrom, lite, lite vitpeppar, rödlök och lite crème fraiche. NÅgon som vill Ha?

Åh, finns det kvar?

*läser visst ikapp i fel ordning*

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-13 15:33:07 följande:
      hehehe... glöm det! Det sa SLURP, så var ett halvt kilo slut Nästa gång får du vara lite snabbare

Åh, typiskt...

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-09-13 15:50:37 följande:
      JA!!! Och jättegott!*inte ett DUGG avis på Flamman*Ojsan, vad är de som knakar? Jaså är det min näsa medan den växer.......jäklar, där slog det visst ut löv på kvistarna till och med.

• Ninnnis

Krya på dig, Fru Sy!

Andbeyond, jobbigt med blod men skönt att det inte är någon fara.

• Ninnnis

Min mormor har fått en stroke idag. Förmodligen är det min morbrors bortgång och kommande begravning (på fredag) som har blivit lite för mycket för henne. Mamma och lillasyster är på väg dit nu, så jag väntar på uppdatering.

Dessutom gick min morbrors exfru bort förra veckan. Min kusin (32 år) förlorade alltså båda sina föräldrar inom loppet av en vecka.

Min andra kusins svärfar gick bort för två veckor sedan.

Det känns som lite för mycket elende på samma gång...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans