Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Villemoa: du...jag har hört att möjligheten att förlossningen går i gång vid vändningsförsök är rätt stor.....vad har er BM sagt om det.....hennes info borde vara mt bättre än sånt jag hört från vänner o bekanta vars vänner är gravida.....ja du förstår vad jag menar....hoppas jag

• ingenjörsbruden

Maken är ute o putsar (gräver fram våra fönster....blir grymt skitiga med en byggarbetsplats som granne)....o jag sitter här o slappar....Busan sover nog en stund till så jag kanske osså skulle få ngt gjort.....nä...idag är det vilodag för mig!

Skickar hinkvis med kramar till Blommis o blir där några över så bjuder jag laget runt!

KRAAAAM

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-11-02 12:50:00 följande:
    Ok tjejer vad gör man om man har en man som drabbas av ångestattacker och inte verkar kunna ta sig ur dessa själv. Verkar som det behövs någon att prata med. Hjälper inte att jag sitter här och säger att det han är rädd för inte kommer hända.Vart vänder man sig? Hans läkare är ledig i 1vecka....

Men va jobbigt....

Tycker ni ska ringa till vuxenpsyk o begära att få komma in akut (eller snarast).
    Han kan säkert få ngt ångestdämpande o få komma in på samtal.

Men det gäller nog att stå på sig......

Massa kramar härifrån

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-02 12:55:54 följande:
      Åh vad kul! Fru E, kan du inte inboxa eller messa din adress så kollar jag hur lång tid det tar att köra från jobbet.

O mig osså! Så jag osså vet hur jag ska trockla mig....

Kommer nog utan min lilla huligan...får se hur jag får ihop planerna

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-11-02 13:15:24 följande:
      Jag kan också! Låter perfekt mellan 15.30-16.00!Ingis kunde väl också, tror jag. Kan Hvidis?

Jag trollar med knäna o kommer!

Villemoa: tänker massor på dig! Hoppas allt går bra!

• ingenjörsbruden

Massa kramar till Helipanzer!
    Hoppas på godartade besked från systern.

Elsie är bara för underbart söt!

Tittade på badfilmerna igår med Busan.

Hon vinkade o kastade puss till Elise alldeles av sig själv!
    från Busan!

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-11-02 14:13:46 följande:
    Ingis, HEJ på dig!!Stora I och mellan M undrar hur det är med den tokiga tjejen på BT som skulle tugga på läraret... läraret som för övrigt gjort bort sig igen, fast nu mot andra barn...håhåjaja!Hur är det med Busan, förutom att hon kastar slängpussar Tänkte på dig häromdagen, vi ska bygga ut...Kaos kommer att härska nästa sommar!

Har en fruktansvärd huvudvärk, ont i bihålor men i övrigt ok...har fått sova hela natten men är ändå supertrött.....verkar inte bra.

Har inte tuggat på några lärare de senaste dagarna..... Men ställer alltid upp, säg bara till!

Så himla mkt jag skulle vilja kommentera här...men ja....jag hinner knappt skriva det jag gör....men har svårt att släppa er....*sätter mig o tjurar.....trivs bättre här...vill inte jobba*

• ingenjörsbruden

Bruttan: Blir så glad av att läsa att det verkar gå bättre o bättre för din man...
    O va jag garvade när jag läste att du frågade honom om han skulle ta livet av sig.... Kunde verkligen se hans min framför mig!

• ingenjörsbruden

Bruttan: säger jag bara!

Undrar osså hur det går får villemoa....på fejjan är det osså ett tag sen hon skrev...börjar bli lite nervös.......

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans