• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

passionsblomman skrev 2010-10-04 16:16:27 följande:
    Uppdatering från Panzer:Snitt idag eller imorgon, troligtvis.

Ojojoj... Måtte allt gå bra!

• Ninnnis

Blommis, du är ju bara för gullig! Imorgon ska jag hämta ut en fiiiin bukett. Underbara, fina, omtänksamma du!

• Ninnnis

Hoppas du kryar på dig, Fru Sy.

Åh, jag önskar att jag kunde påverka Jullans och familjens välbefinnande på något sätt...

• Ninnnis

Flamman,

Intressant det där med tonårs- och sjuårs"kriser". Det hade jag ingen aning om.

• Ninnnis

Häftigt med nobelpristagaren i medicin, förresten. Min fina make ringde mig på morgonen när han hörde det. Jag var på väg till VUL och han hävdade bestämt att det var ett tecken

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-10-05 04:44:54 följande:
    Hälsningar från Heloise och Panzer:Lilla Elise föddes 22,50, hon är 40 cm och väger 1234g.Elise hade båda lungorna fulla med var och höll på att kämpa förgäves för sina första andetag innan neonatalteamet räddade henne.Läget just nu allvarligt men stabilt.

Herregud! Kämpa på, finaste lilla Elise! Jag hoppas du är lika stark som din mor. Och välkommen till världen, även om din ankomst är betydligt mer dramatisk än önskat...

Mina varmaste tankar och kramar till H och P!

• Ninnnis

Flamman, lycka till idag! Jag förstår att det känns nervöst, men det är bra att det äntligen händer något. *hejar på er*

• Ninnnis

Vad fint att se hur många det finns som faktiskt bryr sig, även i andra trådar.

Lilla Elise, om du visste hur många som hejar på dig när du kämpar!

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-10-05 08:54:22 följande:
    Flamman, du är bäst, vet du det!Du tar tag i familjens problem och ser dem i vitögat för du älskar de dina och gör vad du kan för er alla.DET min vän är omtanke och kärlek och visar hur enormt mycket du bryr dig!

Word! Se bara hur du kämpar för din make nu, samtidigt som du kämpar för flickorna. Du är en fantastisk mamma, fru och vän, så det så!

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-05 09:59:05 följande:
    Ingis-ni är välkomna precis när ni vill har insett att det kommer att dröja innan huset är i tipp topp såsom jag vill ha det så då är det lika bra att släppa på kontrollbehovet och bjuda hem folk medan trädgården lever lite Så länge jag vet dagen innan ni kommer så jag kan förbereda lite fika så

Ja, fika i din trädgård med dammen snaaaaart!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans