• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Grattis till lägenheten, Soldemor!

• Ninnnis

Så häftigt att detta forum kan ge så goda vänner, även irl. Och det är som sagt rörande vilket engagemang det finns när sådant här händer, även från andra trådar. Vi är visst så tätt sammankopplade att vi till och med blandar ihop våra namn

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-05 22:48:49 följande:
    Jag lovade att trycka på det viktigaste "att vi är så lyckliga!" *trycker*
    Åh, jag blir aldeles tårögd igen!
  • Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-10-06 10:46:03 följande:
    Nu måste jag lämna ett litet lager av kramar här till alla som vill ha...för nu måååååste jag börja jobba.....*gulp*Massa pussar till er alla!

*snappar åt mig en kram och skickar en annan tillbaks*

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-06 10:49:33 följande:
     Jag ligger i soffan och bläddrar mellan er och mina paprikor

Men hur kan du bläddra mellan paprikorna? Är de inte lite stora? 

• Ninnnis

Vad härligt att ni trivs så bra, Fru Bygg! 

Tänk så mycket mer positivt det är idag

• Ninnnis

Daa skrev 2010-10-06 11:43:55 följande:
     Igår lyckades maken för övrigt med konststycket att bli sparkad på näsan av Fälga. Det tyckte jag var roligt. Han anklagar mig för att vara uppviglare. Ska han säga, som brukar försöka busa upp tvillingarna när jag ska gå och lägga mig.

*hjärtar Fälga och Axel*

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-06 11:27:13 följande:
    Ingis-jobbar du inne i staden L? Jag sitter där en dag i veckan eller så fram till nyår när de så snällt tvångsförflyttar oss till M mutter mutter Ninnis-jo och framför allt tunga nä nästa vecka ska ALLT vara klart så just nu är det lite kaotiskt att hålla reda på alla detaljer som jag ska få till

Jamen då förstår jag

Ska du jobba i M från och med nyår? Det är ju ännu närmare mig (och Hvidis & Ingis)

• Ninnnis

BrudSommar och dfk, känner ni varandra från någon annan tråd? *nyfiken i en strut*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans