I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Heloise: höll på att få en hjärtinfarkt när jag läste om Jullan!!! BRA att du ringde och att allt är väl!!! Fy fan vad rädd jag blev!!
Heloise: höll på att få en hjärtinfarkt när jag läste om Jullan!!! BRA att du ringde och att allt är väl!!! Fy fan vad rädd jag blev!!
Men Heloise gumman! Säger som de andra redan sagt, att du borde verkligen sjukskriva dig! Så där kan du inte ha det längre, det är varken bra för dig eller Jullan. Många kramar!
Jag som inte är ett dugg religiös tänker be en sväng jag också!
Snälla lilla Jullan, stanna kvar så länge du bara kan! Usch, nu blir jag riktigt, riktigt oroad. Måtte det går bra!
Kramar till både Heloise och Panzer!!
Ingis: HEJA dig och syrran!! Många styrkekramar till er
Ninnis: välkommen hem!
Fru E: härligt att det fortskrider med huset.
Jag tänker på Heloise, Panzer & Jullan hela tiden och är så himla orolig! Magen min är stenhård. Ska försöka slappna av lite men det är svårt. Hoppas vi får höra nåt nytt snart!
Flamman: hur är det med förkylningen?
Hjärtar lilla T!! Och du är absolut inte nån dålig mamma Flamman. Vet inte vad jag ska ge för råd, tycker mest jag svamlar nuförtiden, så jag skickar en massa styrkekramar!!
Vad apjobbigt!! Kram
Vad härligt att allt ser bra ut inför äggplock! Börjar hålla mina tummar och tår redan nu. Kram
Just ja Daa: säger som Andbeyond; gå på FK ordentligt nu! Det är ju väldigt märkligt att de endast verkar ta ställning till antal kilon!
Oj, oj! Håller tummar och tår för att allt ska gå bra! *gråter en skvätt*