• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Pratade med min bror igår och deras lilla dotter på drygt 2 månader sover 10-timmarsnätter Inte alltid, men ibland. Annars sover hon åtminstone 6-7 timmar i sträck. Det kan såklart ändras, men det måste vara underbart.

• Ninnnis

Måste än en gång poängtera hur härligt det är att lilla Elise engagerar så många från såväl denna som granntråden. Heloise och Panzer, jag hoppas ni är riktigt STOLTA över er bedrift!

• Ninnnis

Melondoft, det låter som att din W har ungefär samma tider som min brorsdotter. De är också kvällsmänniskor så de är överlyckliga

• Ninnnis

Hej Ore! Kul att se dig Hoppas ni har det bra och att lillkillen växer och frodas.

• Ninnnis

Blommis, jag måste erkänna att jag tog "rejälare" huvudvärkstabletter fram till hormonstimuleringen. Jag tänkte att det väl inte kan göra någon större skada under nedregleringen? Det är ju i princip som att ta det innan mens i en vanlig cykel så det borde väl vara ok?

• Ninnnis

Nu hade jag 14 (enligt läkaren fina) ägg som ska plockas på måndag, så era lyckönskningar kommer väl till pass då 

• Ninnnis

Blommis, ryggskott, huvudvärk och sprayande låter som en dålig kombo *kramar om*

Men jag fnissade också lite åt din sambos eskapader...

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-07 13:46:00 följande:
      Jag vet inte? Jag har inte riktigt koll på hur länge preparaten påverkar kroppen?Jag borde kanske ringa min gyn och fråga....

Jag vet ju inte om det är korrekt, det är bara min hemmasnickrade teori...

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-07 13:48:42 följande:
    Ninnis, HUR har det GÅTT nu på VUL då????För du har varit iväg va?

Inlägg 3377

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans