Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ok tjejer vad gör man om man har en man som drabbas av ångestattacker och inte verkar kunna ta sig ur dessa själv. Verkar som det behövs någon att prata med. Hjälper inte att jag sitter här och säger att det han är rädd för inte kommer hända.
    Vart vänder man sig? Hans läkare är ledig i 1vecka....

• lanovia 08

Var det idag Villemoa skulle på vändningsförsök?

• lanovia 08

Fru E jag vill också komma på fika hos dig.
    får nog tyvärr hoppa.

• lanovia 08

Fjällbruttan skrev 2010-11-02 13:30:33 följande:
    Lanovia, har inboxat dig...Kram

och jag har svarat dig.

• lanovia 08

Skönt att höra att det vänder för din man Bruttan.

• lanovia 08

Jag kan inte öppna youtube sedan vi fixade våran dator. Något progam som saknas.

Panzer, så jävla sur. Hoppas allt går bra med systern.

• lanovia 08

Självklarheter för vissa, för andra inte. Skönt att myrstegen är att rätt håll.
    kramar

Fjällbruttan skrev 2010-11-02 13:46:02 följande:
      Små små myrsteg åt rätt håll...Som att han vågar säga att det är en skitdagsom att han ger fan i att göra nåt för att han vill ligga på soffan i ställersom att han säger NEJ när nån vill att han ska göra nåt bara för att!som att han säger själv att orkar jag inte ber jag om sjukskrivning!som att han sover och sover och sover för att läka kroppensom att han bara vill att de som står han närmst får hälsa på just nuAllt detta är normalt för mig, en mänsklig rättighet...I mitt eget hem gör jag vad fan jag vill... det har han aldrig gjort, som att sova till elva tex, för vad ska folk säga om man inte är uppe och jobbar??Och jag anser att de ska "folk" skita i!Men än är isen nattgammal, men den blir starkare och vi halkar mindre

• lanovia 08

Oh vad det skall vara svårt att få vård i detta land. Ringa samtal hit och samtal dit.
    (Om det är lättare i något annat land låter jag vara osagt)

• lanovia 08

Ninnnis skrev 2010-11-03 07:43:46 följande:
    Idag hålls min tummar stenhårt för Blommis ägg, Hvidis UL och Fru E´s embryo!Heja heja heja!

Oj händer allt detta idag? *känner mig helt väck*
    jag bryr mig verligen om er alla men just nu lyckas jag inte hänga med. *håller tummarna stenhårt*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans