• Daa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Blommis: hur har det gått idag? *hoppashoppashoppas*

• Daa

Aleta: men fy, så läskigt med färgångorna! Hur är det idag?

Lanovia: Hurra för ett färdigstädat hus! *klappar händerna av förtjusning*

Flamman: mysigt med spa-kväll. *hjärtar Flammans söt-ungar*

Bruttan: men åå, varför begriper inte ärkeaset hur ledsna han gör sina barn?

dfk: så kul med en familjedag på museet!

Puerto: vänd på dig.

• Daa

Lanovia: tack, det är ganska bra. Inte fullt lika trött som igår (trots ett larm som tjöt från en lastbil från sidådär halv tre på morgonen och var i full gång fortfarande när jag åkte hemifrån... Och en Fälga som kl tre tyckte allt var jättespännande och drog igång en massa bus *hjärtar, fastän jag var så sömning *
    Besiktning hos BM senare idag.

• Daa

lanovia 08 skrev 2010-10-28 12:17:05 följande:
    När kommer skånetjejerna till Gbg och fikar då?? Tänk så många gånger jag varit i Malmö.  

Nog börjar det vara dags för en tripp till Göteborg för skånetöserna. Om jag får bry mig.

• Daa

Låter kul.

lanovia 08 skrev 2010-10-28 12:24:44 följande:
    Nej nu måste jag lämna er. Vi skall iväg och leka med föräldrargruppen.

Jag måste också lämna er. Jag ska försöka få lite jobb gjort och få stryka lite på att-göra-listan.

*kramar om Blommis igen*

*kramar om hela högen*

• Daa

Heloise: skönt att ni är på hemmaplan nu. *hjärtar lillskvätten*

Blommis: tycker mig ana en strimma av hopp och det gläder mig. *kramar om länge*

Ingis: många kramar till dig. Mycket nu. Bara du lyssnar på vad kroppen säger så du inte kraschar.

Lanovia: så förargligt med bilen. Men som Ninnis säger, det är lätt hänt och du är ingen klantskalle.

Fru Bygg: ta hand om dig!

Flamman: det är gott om du får prata med någon om allt som gjort dig illa och som fortfarande gör ont och skaver.

Fru E: *fortsätter med kramar och peppning* Tänk att folk ska dra så stora växlar på det där att man avstår från alkohol en gång! Typiskt.

Gick igenom gårdagens besiktning. Fina hjärtljud och rörelser. BM var inte säker, men hon tyckte att det kändes som om "tvilling nr  1" (den vi kallar Axel) har lagt sig med huvudet neråt redan. Alltså har Axel kanske tagit åt sig när vi tjatat på Puerto att vända sig. Fast det kan ju ändra sig några gånger ännu. Min mage är visst fin och jag ligger fortfarande på den övre kurvan för en singelgraviditet. Alltså är jag kanske inte så stor som jag inbillar mig. Inte för att det spelar någon roll (kunde för övrigt inte stå emot Bruttans bedjande rådjursögon med de fladdrande ögonfransarna... )

• Daa

lanovia 08 skrev 2010-10-29 10:55:18 följande:
    Det är citatet ryckt ur sitt sammanhang låter inte bra.  

• Daa

Tack, hörrni.

Flamman: Jag har inte provat kläderna ännu för det har jag inte orkat. Jag får syn på påsen när jag satt mig på sängen och då finns bara SOVA! i mitt huvud och så tänker jag att imorgon ska jag mannekänga för mig själv. Sedan kommer jag hem från jobbet och då tänker jag bara ÄTA! eller SOVA! (eller möjligen VILA! eller kanske LOGGA IN PÅ BT FÖR ATT TITTA TILL TJEJERNA! ) och då blir det som det blir. Men imorgon, då!

Bra att du har fått ett namn. Jag tror att det kommer att göra dig väldigt gott.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans