Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fjällbruttan: TACK för konkreta tips ang barn och Internet. vi har datorn öppet, precis i mitten av huset, så jag både ser och hör när ungarna är på nätet. Det är bra tycker jag. Maken och T pratar om att hon skulle få en engen dator, men det vill inte jag... Då mister ju jag, mamma kontrollfreak, kontrollen!
    Jag ska ta ett snack med T när det blir mer tjat om chattande. Än så länge lyssnar hon mest på musik och spelar enkla spel på Bolibompa. Medan jag övervakar diskret.
    Vad är det för barnsäkerhetsprogram/spärrar? Hur funkar de

Så bra deal med hästarna Låter mysigt. Det löste sig ju jättebra, utan att ta en häst på foder!

Grattis i efterskott lilla Grodan, 5 månader *nynnar Maya Piraya* Första tanden Bits hon ännu när du ammar?

• Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-09-22 18:29:48 följande:
    Tjaa, jag vet inte hur det är med er tjejer, men för egen del ser jag gärna att så få andra människor som möjligt har något som helst med mitt anus att göra. På alla vis.Eftersom jag själv heller inte kan se det, så känns därmed utseendet rätt ointressant därvidlag. (Hur det står till därbak kan ju däremot vara högst alarmerande, vid de tillfällen något inte är som det ska. Att vara "som en finne i röven" på någon är ju inte talande helt utan orsak så att säga.)
    *bryter ihop av skratt*

Daa: Smickrare där Du är så himla snäll ♥. Du är själv en riktig sockertopp

Men visst var det så att din kollega tyckte vi var lika?!

• Norrskensflamman

Bruttan: Så himla fina kort! Vilka underbara tjejer du har. Grodan vill man ju bara nypa i kinderna och ta en tugga, Lilla Vild har precis samma glitter i ögonen som min lilla K, de skulle ha skitkul ihop de två, och de stora tjejerna ser helt underbara och duktiga och ansvarsfulla ut. Vilken härlig familj

Nu är det väl Idol?! Är det därför det är så tomt här *springer och slår på TV:n*

• Norrskensflamman

Väskan, VÄSKAN!!!! Det måste vara en sån vi ska ha! Tänk på vår tantpartikongress när vi alla kommer med såna läckra väskor.

• Norrskensflamman

FAn så kul den var den där nya serien på TV4. SVergies bästa kvinnliga humorelit samlade på ett ställe Garvade som fan!

• Norrskensflamman

Precis som du skriver Bruttan så har jag svårt att tänka mig att gå på salong och fläka upp underlivet för att göra en Brasilianare eller vad det nu kallas Inte bara ONT så för jävligt, men bara så jäkla genant och pinsamt och PRIVAT... Nä fy. Jag är nog lite för pryd eller blyg eller har för stor integritet för nåt sånt.

• Norrskensflamman

Heeeej Lanovia! Så roligt att du kikar in

Ja, det kan göra ofantligt ont bara de rispar lite med sina tänder på vårtan. Ajajaj.

Mina började bitas när jag började jobba och de blev mer och mer ointresserade av amningnen. Och eftersom de började bitas så falnade mitt intresse också...

Men det tog LÄNGE innan de började bitas. T fick väl sin första tand vid 4-5 månader och henne ammade jag till hon var ett år.

• Norrskensflamman

Ja, mina ögon faller snart igen, så jag ska också gå och slänga mig i bingen. Imorgon ska S fara med min far och hämta ett renslakt och föra det till en köttmästare som ska stycka. Så snart har man frysen full med renkött. Mums!! Jag o brorsan delar på slaktet.

En av fördelarna att ha en far o mor som har renmärke

Natti natti!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans