• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Norrskensflamman skrev 2010-10-08 13:53:51 följande:
    Tror maken har växt flera centimeter på längden idag Alltså inte DÄR då...

Så synd! Eller?

Vad BRA att han har klarat av allt detta. Heja honom!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-10-08 14:03:05 följande:
    Mitt i allt ropar lilla K att hon har bajsat och att jag ska komma och torka henne. När jag kommer till toan säger hon: "Mamma jag ÄLSKAR dig när du kommer och torkar min rumpa"  Eh?!

• Ninnnis

Nu har jag tryckt i mig danska wienerbröd på fredagsfikat. *burp*

Snart ska jag åka hem och ta HELG!

Förresten så skorrar jag...

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-10-08 14:41:32 följande:
    Han passar mig som handen i handsken som han är idag  

Vilken tur

• Ninnnis

Åh, jag blir så sjukt trött av sprutorna. Och får huvudvärk som definitivt inte försvinner med Panodil eller Alvedon. Men maken har lovat att ta städningen eftersom jag storhandlade, så jag får väl krypa ner i soffan med gosvovven ♥

• Ninnnis

Nä, nu får det vara nog.

Kram till Hvidisen förresten, det var länge sedan jag kramade dig nu!

• Ninnnis

Heja lilla Elise!  Och kramkramkram Heloise, fy vad mycket ni tvingas gå igenom. Tur att ni har varandra, ni verkar vara ett bra team, du & Panzer. Nu när ni har fått sällskap av lilla Elise är jag säker på att ni är oslagbara

Blommis, nu behöver du ju ännu fler kramar! Usch och fy för dagisfröken! Du är stark som tar tag i det. Kramkramkram och lycka till med puckofröken. Vill gärna krama dig irl snart, förresten...

Blommis, åh vad jag också hoppas att ni lyckas den här gången!

Flamman, hoppas lilla T orkade gå på kalaset en stund. Fina tjejerna!

Förlåt att jag inte hinner kommentera allt, men jag läser och tänker på er. Jag vill krama om er allihop för ert stöd och omtanke. Ni är bäst!

Helgen har flygit förbi med långpromenader, hundträning med mera. I går kväll tog jag den sista sprutan (nummer 61 i ordningen), så nu hoppas jag att äggen är mogna och fina imorgon. Det ska bli skönt att slippa sprutor på ett tag iallafall.

Håll gärna en tumme kl.9 imorgon. *nervös* Puss på er!

• Ninnnis

*tittar in för att ge ett livstecken*

TACK för era hållna tummar, de hjälpte. De fick som sagt ut 11 ägg och det gjorde inte alls så ont som jag befarat. De härliga medikamenterna satt nog där de skulle Imorgon får vi veta hur många ägg som blir befruktade och när det blir återföring (troligtvis onsdag eller torsdag). Nu har jag däremot ganska ont, men vovven har agerat värmekudde i soffan hela dagen och snart kommer min fina make med pizza.

Extra styrkekram till Flamman! *kraaaaaaam*

Blommis, jag hade Menopur. Det är lite trixigt med ampuller som ska blandas, men man vänjer sig. Så bra att Menopur har visat sig ge bra resultat!

*håller Blommis och Fru E i handen*

Nu ska jag slumra lite till med Animal Planet i bakgrunden, kram så länge!

• Ninnnis

andbeyond skrev 2010-10-11 19:25:12 följande:
    Härligt ninnis med alla äggen! Woho! :) hoppas du slipper vara öm så länge till, och att pizzan är god. Vi har haft en bra eftermiddag, såg en livlig och frisk liten FLICKA suga på tummen

Åh vad underbart! Grattis!

• Ninnnis

7 av äggen har blivit befruktade De vill avvakta till imorgon med att bestämma återföring, så jag ska ringa imorgon igen.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans