• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Såg programmet men hade ingen aning om vem hon var! Är hon den blonda tjejen?

Norrskensflamman skrev 2010-10-05 23:23:35 följande:
    Såg ni Mikabella i Halv åtta hos mig förra veckan?? HOn var jätteduktig!
  • Villemoa

Håller med i allt du säger! Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla sjukling och pussa på henne extra samt buffa på pyret i magen. God natt go vänner, jag är glad att ni finns!

• Villemoa

Fru Bygg: härligt att ni trivs så bra!! Tänk att ditt lilla frö blir 1 på lördag!!!

Bruttan: tack för bajsrapporten

Aleta: många, många kramar! Och grattis i efterskott till 3-åringen!

Grattis på namnsdagen alla namnsdagsbarn!!

Själv tvättar jag Moas gamla bebiskläder. Kan inte förstå att min flicka hade stl 44 när det begav sig, eller 50 heller för den delen. Snacka om att det börjar närma sig nu när man tvättar kläder och allt!

• Villemoa

ingenjörsbruden skrev 2010-10-06 11:58:19 följande:
      Hahahah det är så längesen så det är nästan preskiberat....hahahaha Nä men jag fejkade ett migränanfall på skottdagen 2008....men hade tagit ledigt från jobbet...så under dagen så packar jag en väska med ombyte o träningskläder till maken som jag lämnar hos hans föräldrar....dit fick han gå o träna o duscha o SEN komma hem. Då hade jag städat hela lgh, hämtat italiensk mat från favorestaurangen i storstan, hämtat bilen från verkstan, fixat levande ljus i hela lägenheten o dekorerat med rosenblad och ljuslyktor från ytterdörren o in till köket....där fanns god mat o massor av levande ljus o jag stylad från topp till tå i "den lilla svarta"......Sen fick han gå in i vardagsrummet där jag spelade Sonja aldens "Du är allt" o varpå jag lyfter på en liten duk o därunder fanns en jätteros med två ringar på o så friade jag!

Åååh vad romantiskt!! Och "Du är allt" är fantastiskt vacker! Den hade vi på vigseln.

• Villemoa

Heloise skrev 2010-10-06 15:14:39 följande:
    Hej älskade vänner! Idag andas Elise själv Vilken tur Panzer och jag har som har förmånen att omringas av så många underbara människor, med så varma hjärtan! Vi kan inte nog tacka för all er kärlek och omsorg. Idag är en underbar dag, jag har fått hålla i min dotter för första gången hon somnade så fint på mitt bröst samtidigt som hon fick i sig lite mat( via sond). Nu är det vi, bandet är där, hon är min! (vilket även mina bröst tycker som rinner av mjölk)   Panzer har varit ute på stan i usala coh köpt ett trådlöst internet, kamera, kläder och just nu är det hans tur att njuta av en stund med sin dotter, medans jag ska försöka mig på en dusch. Jag orkar tyvärr bara vara med henne i kortare intervaller eftersom ajg får så ont när jag sitter upp, men jag ska ner igen efter middagen. Jag är fortfarande nedsatt pga infektionen och får intravenöst bredspektrum antibiotika var 4e timme. Tydligen var min livmoder inflammerad väldigt inflammerad, och moderkakan dessutom. Vet fortfarande inte vad för slags infektion, bakterie etc men de hoppas få några svar imorgon.   Det är så mkt jag vill skriva, men jag får ta det en annan gång. Tack blomman för din underbara beskrivning du gjorde den bättre än mig Tack för alla sms, alla böner vi är evigt tacksamma! Ninnis: jag har inte glömt och håller alla tummar!

*torkar tårarna*

TACK för att vi fått dela detta med er! Att du orkar komma in hit och skriva, du är helt underbar!! Lilla Elise är alldeles bedårande

Många, många kramar till hela familjen!!!

• Villemoa

Fjällbruttan skrev 2010-10-06 16:04:48 följande:
    Nu har hela familjen Fjällbruttan spanat in lilla fröken Elise och vi är rörande överens om att hon är det sötaste vi har sett!Maken tittade på bilden och vart alldeles jollrig på rösten och sa:-Men lilla gumman,så liten du är och så fiiiin!! Vänder sig sedan om och tittar på Grodan dom halvsitter i soffan och säger -Kolla på den fina tjejen din fläskpadda Visst är hon söt!! Då gjorde Grodan vågen

• Villemoa

Panzer: ja, TACK för att ni delar med er av allt detta, ni är helt underbara!! Ser också väldigt mycket fram emot att få läsa din berättelse! Krama dina tjejer från mig!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans