• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

*vinkar till Fru Sy* Ja, hur mår du nu?

• Villemoa

Lilla pluttan att ändå vara så bra att hon kan åka hem till Gävle! Hoppas teamet snart blir ledigt så de får åka hem!

• Villemoa

Flamman: jag förstår!! Har ju jobbat med elever som har samma problematik som din man. HEJJA Flammans man!! Jättestort steg ju! Det är såna steg som måste tas fler gånger för att det där berget inte ska vara så högt att bestiga. Jag är GLAD å era vägnar Kram

• Villemoa

Fru Sy: v.13 redan!! Det känns ju som nyss du plussade. Snart, snart går nog illamåendet över!

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-08 13:40:06 följande:
    Tack för att du förstår. Tänk dig då att vara invandrare ovanpå detta med taskig svenska...

Ytterligare ett berg att bestiga...

• Villemoa

Inatt klockan 04.00 vaknade jag av halsbrännan från hell!! Det har jag aldrig vaknat av och det var så jäkla obehagligt! Nåja, v.35 idag och nu ska bara pyret vända sig också så mamma slipper vändningsförsök och eventuellt kejsarsnitt.

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-08 14:03:05 följande:
    Mitt i allt ropar lilla K att hon har bajsat och att jag ska komma och torka henne. När jag kommer till toan säger hon: "Mamma jag ÄLSKAR dig när du kommer och torkar min rumpa"  Eh?!

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-08 14:05:54 följande:
    ja fy vad jag hade halsbränna, särskilt mot slutet. Till slut fick jag sitta och sova. TAr du nåt mot det, hjälper Samarin?  

Samarin är det äckligaste jag vet men jag äter Novalucid. Hjälper so so.

• Villemoa

Fru Bygg: nästa besök hos BM är 21/10 så än finns det tid.

Flamman: Gaviscon åt jag med Moa och jag höll på att kräkas av det varje gång! Det är det äckligaste jag vet! Tabletterna var så vidriga så jag drack flytande och det var om möjligt ännu äckligare!

Moa sitter bredvid mig och tittar på Bolibompa genomtäppt så än är det inte bra men hon slipper feber iaf. Maken är också hemma genomförkyld så jag väntar på min tur.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans